וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי להשאיר סימנים: וואטסאפ בעדכון משמעותי

עודכן לאחרונה: 6.12.2021 / 21:42

בפיצ'ר תוכלו להגדיר שכל השיחות שלכם באפליקציה ייעלמו כברירת מחדל לאחר 24 שעות או 90 יום. בפוסט שפרסם כתב מארק צוקרברג: "לא כל ההודעות צריכות להישאר לנצח". החידוש יגיע החל מהיום בהדרגה לכל המשתמשים

בווידאו: אפל, גוגל, אמזון ופייסבוק נחקרו בקונגרס האמריקני על פגיעה בתחרות/צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

וואטסאפ עדכנה הערב (שלישי) את הפיצ'ר המכונה "הודעות נעלמות" (Disappearing Messages). מעתה, תוכלו להגדיר שכל השיחות שלכם באפליקציה ייעלמו כברירת מחדל לאחר 24 שעות או 90 יום - בנוסף לאפשרות הישנה של 7 ימים. עד כה ניתן היה להפעיל את התכונה באופן ידני בלבד עבור כל שיחה בנפרד.

את הפיצ'ר החדש ניתן להפעיל הן בשיחות פרטיות בין משתמשים, והן בקבוצות (על ידי מנהל הקבוצה). מרגע שהתכונה תופעל בהגדרות השיחה (צ'אט) שבחרתם, לאחר הזמן הקצוב לא תישאר אפילו התראה על מחיקת השיחות ושאר התוכן שנמחק (כמו תמונות, סרטונים ו-GIFs). עם זאת, לצד השני תופיע טרם המחיקה הודעה שתעדכן אותו כי המידע יימחק באופן אוטומטי.

״הודעות נעלמות״. צילום מסך, וואלה! טכנולוגיה
"לא כל ההודעות צריכות להישאר לנצח"./וואלה! טכנולוגיה, צילום מסך

בפוסט שפרסם מארק צוקרברג, מנכ"ל ומייסד החברה-האם מטא (פייסבוק לשעבר), הוא כתב כי "לא כל ההודעות צריכות להישאר לנצח". אך חשוב לציין: ההגדרה לא תמחק הודעות ישנות יותר, והיא משפיעה רק על הודעות חדשות ברגע שהיא מופעלת על ידי אחד הצדדים.

החידוש יגיע החל מהיום בהדרגה לכל המשתמשים - גם לאנדרואיד וגם לאייפון, ואם אתם בעניין תוודאו שאתם מעדכנים את האפליקציה. עם זאת, כדאי לזכור כי עדיין ניתן לבצע צילומי מסך או פשוט להעתיק הודעות לפני שיימחקו אוטומטית.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully