וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב בצרות? השעון החכם של אפל מסבך אותה בתביעה ייצוגית

עודכן לאחרונה: 12.12.2021 / 10:09

על פי כתב התביעה, שהוגש לבית המשפט הפדרלי באוקלנד, המסך של השעון החכם של החברה "מהווה סכנה בטיחותית מהותית ובלתי סבירה לצרכנים". כמו כן, התובעים טוענים כי החברה ידעה על הפגם - אך המשיכה למכור את המוצר ללקוחות

אפל ווטש. GettyImages
אפל ווטש/GettyImages

אפל ניצבת בפני תביעת ייצוגית בעקבות פגם לכאורה בשעון החכם שלה, אפל ווטש - כך על פי דיווח בסוכנות הידיעות בלומברג. בתביעה, שהוגשה לבית המשפט הפדרלי באוקלנד, נטען כי השעונים סובלים מפגם עיצובי שגורם למסכים להישבר בקלות, והופך את הקצוות לחדים במיוחד.

"המסכים עשויים מזכוכית Ion-X (דגמי אלומיניום) או מזכוכית ספיר קריסטל (דגמי נירוסטה וטיטניום) ולכל אחד מהם קצה חד כתער בכל ארבעת הצדדים", נכתב בתביעה.

עוד טוענים התובעים כי אפל לא השאירה מספיק מקום בתוך גוף השעון, ולא לקחה בחשבון התנפחות אפשרית של הסוללה. כתוצאה מכך, אם הסוללה מתנפחת מעט - בעקבות בלאי טבעי שלה - התצוגה עלולה להתנתק, להיסדק או להתנפץ.

כך למעשה, כאשר התצוגה מתנתקת מגוף השעון, הקצוות החדים עלולים להוביל לפציעה של המשתמש. לטענת התובעים, המשמעות היא שהאפל ווטש "מהווה סכנה בטיחותית מהותית ובלתי סבירה לצרכנים".

אפל ווטש 6. GettyImages
התובעים טוענים: התצוגה עלולה להתנתק, להיסדק או להתנפץ. אפל ווטש דור שישי/GettyImages

בנוסף, לתביעה צורפה תמונה של חתך עמוק ממנו סבל אחד הלקוחות בעקבות הפגם לכאורה בשעון של אפל, ואף צוין כי הבעיה קיימת בדגמים קודמים. כך למעשה, התובעים טוענים כי אפל הפרה חוקים שונים להגנת הצרכן כשהוציאה את המוצר בזמן שידעה על הפגם.

עתה, התביעה הייצוגית מבקשת לייצג את כל מי שקנה ​​דגם כלשהו של אפל ווטש החל מהדור הראשון ב-2015, ועד השנה שעברה (דור שישי). בינתיים, שעוני הדור השביעי שהושקו בחודש אוקטובר לא נכללים בתביעה.

נכון לרגע זה אפל מסרבת למסור תגובה רשמית לתביעה.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully