וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרץ לכם חשבון הפייסבוק או האינסטגרם? בקרוב תוכלו לדבר עם נציג אנושי

עודכן לאחרונה: 12.12.2021 / 11:09

כל מי שאי פעם ניסה ליצור קשר עם הרשת החברתית התייאש מאוד מהר - וככל הנראה גם נשאר עם חשבון חסום. כעת, המצב עשוי להשתנות ובקרוב תוכלו לדבר עם אדם, בשר ודם. כל הפרטים

Meta. Chesnot, GettyImages
Meta/GettyImages, Chesnot

מטא (פייסבוק לשעבר), כמו שאר ענקיות הטכנולוגיה, עובדת אחרת. היא לא מציעה למשתמשים שירות לקוחות או מענה אנושי שאליו אפשר לפנות במידת הצורך. במקום זאת, משתמשים נאלצים להסתפק בדף שאלות ותשובות, או במרכז עזרה שאליו ניתן לשלוח את התלונה - וגם אז בדרך כלל נקבל מענה אוטומטי (אם בכלל). כעת, אחרי ביקורת של שנים, מטא תאפשר לכם להתלונן לנציג אנושי.

ענקית הטכנולוגיה הודיעה בסוף השבוע כי היא בוחנת כעת אצל מספר מצומצם של משתמשים דוברי אנגלית ברחבי העולם שירות חדש - צ'אט תמיכה עם נציג אנושי. לדברי החברה, השירות יהיה מיועד לאנשים שאינם מצליחים להתחבר לחשבון בעקבות פריצה או הפרה של מדיניות החברה.

שירות התמיכה של מטא. מטא,
שירות התמיכה של מטא/מטא

"זו תהיה הפעם הראשונה שפייסבוק תציע עזרה אנושית לאנשים שננעלו מחוץ לחשבונות שלהם", נכתב בפוסט בבלוג הרשמי של מטא. במקביל, יוצרים יוכלו לגשת לאתר תמיכה ייעודי שם הם יוכלו לשוחח בשידור חי עם נציג תמיכה לעזרה בנושאים שונים.

כאמור, התכונה זמינה תחילה עבור מספר מצומצם של משתמשים דוברי אנגלית ברחבי העולם, אך מדובר בצעד משמעותי שעשוי בעתיד לסייע לכל מי שמצא את עצמו מאחורי חשבון נעול בהפתעה - וללא תשובות מענקית הטכנולוגיה.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully