וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Nothing Ear (1): לא טובות כמו האיירפודס, אבל תקבלו עודף מ-400 שקל

עודכן לאחרונה: 3.4.2023 / 12:36

עיצוב שקוף ותג מחיר תחרותי: באיחור לא קטן, האוזניות של Nothing, המותג החדש מייסד וואן פלוס, הגיעו לישראל ביבוא רשמי. האם הן מצדיקות את הבאזז? לקחנו אותן לבדיקה מעמיקה | סקירה

Nothing ear (1). ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
Nothing ear (1)/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

אמנם, אוזניות ה-Nothing ear (1), כבר נפלו לידינו לפני כחודשיים, אבל רגע לפני ההשקה בישראל קיבלנו זוג מהיבואן הרשמי, רשת באג - והחלטנו לקחת אותן לסקירה מעמיקה יותר. נזכיר: מאחורי המותג, Nothing (כן, זה השם), שצפוי להשיק מוצרים נוספים בעתיד, עומד קארל פיי, המייסד של יצרנית הסמארטפונים הסינית המצליחה וואן-פלוס, שאותה עזב ללא הסבר בשנה שעברה.

מעבר לשם המוזר והעיצוב המקורי, הדבר שמבדיל את המותג החדש מאוזניות אחרות בעלות נתונים זהים הוא המחיר: 99 דולר (בישראל הן נמכרות ב-379 שקלים). והמטרה של פיי ברורה - לעשות באמצעות המותג מהפכה במחירים של שוק האביזרים - בדגש על אוזניות, כפי שהצליח לעשות עם וואן-פלוס. האם ההיסטריה מוצדקת? בדקנו.

Nothing ear (1). ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
Nothing ear (1)/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

עיצוב

הצימוד (חיבור) לסמארטפון פשוט, וכל מה שצריך לעשות זה להכניס את את האוזניות לאוזניים ולמצוא אותן בתפריט הבלוטת' של הסמארטפון. בתוך כמה שניות, האוזניות ישמיעו צליל ויבשרו אם אתם מחוברים. בקופסה תמצאו מתאמי סיליקון בשלושה גדלים וכבל USB-C.

העיצוב של ה-Nothing ear (1) (שמעתה נקרא להן Nothing) שונה מזה שפגשנו עד כה בשוק ה-TWS, כאשר הן מגיעות בעיצוב שקוף ומקורי המאפשר לראות את החלקים הפנימיים. בנוסף, לצורך זיהוי מהיר של האוזניות (ימין ושמאל) כל אחת מסומנת בנקודה אדומה או לבנה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
Nothing ear (1). ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
כל אחת מסומנת בנקודה אדומה או לבנה/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

אולם, על אף שניכר שלא מעט מחשבה הוקדשה בעיצוב האוזניות עצמן - במארז הטעינה קורה בדיוק ההפך. הקייס, שמעוצב כקופסה שקופה ומרובעת עם פינות מעוגלות, די מגושם, לא נוח לנשיאה והמינוס העיקרי הוא שתרגישו אותו היטב כשתכניסו אותו לכיס המכנסיים שלכם.

כמו כן, בצידו של המארז נמצא שקע בולט שאמור לשמש כספינר (בדקנו, וזה לא באמת נוח), ובכל מקרה היינו מעדיפים שהמארז יהיה קטן מאשר לקבל עוד גימיק חסר כל טעם שבא על חשבון נוחות.

Nothing ear (1). ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
Nothing ear (1)/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

נוחות, סאונד וביטול רעשים

אחת הנקודות החשובות לפני רכישה של אוזניות אלחוטיות (TWS) היא ההתאמה לאוזן. במקרה הנוכחי, מדובר באוזניות קטנות ונוחות מאוד בשימוש ממושך - אפילו יותר מהאיירפודס פרו שלי - שגם תנועות מהירות לא גרמו להן לזוז או ליפול מהאוזן.

הסאונד ב-Nothing לא מלהיב, ואלה לחלוטין לא אוזניות שהייתי ממליץ עליהן לחובבי מוזיקה נלהבים - הצליל מעט שטוח, חסר עומק, חורק בווליום גבוה ונטול באסים. עם זאת, זה משהו שתוכלו לשחק איתו מעט באקולייזר באפליקציה של Nothing, ולהתאים לפי העדפה האישית שלכם.

Nothing ear (1). ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
קטנות ונוחות מאוד בשימוש ממושך/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

לזכותן של האוזניות עומד סינון הרעשים (ANC) שעושה עבודה טובה, אבל לא מושלמת. זה אומר שהן כן הצליחו לעמעם רעש לבן (למשל של דיבורים או טלוויזיה דולקת), אך זה עדיין לא מתקרב למה שתקבלו באוזניות ברמה גבוהה יותר - כמו למשל WF-1000XM4 של סוני או איירפודס פרו. מבחינת איכות השמע בשיחה אפשר לומר שהיא הייתה טובה, ולא היו שיבושים כלשהם.

כדי לעבור למצב ביטול רעשים צריך ללחוץ לחיצה ממושכת בעזרת האצבע על מרכז האוזנייה עד ששומעים צליל (בערך 3 שניות). פיצ'ר נוסף שאהבנו, ואיכשהו לא הפך לסטנדרט באוזניות אלחוטיות, הוא השליטה על הווליום ישירות מהאוזנייה - החלקה כלפי מעלה או מטה.

בנוסף, בזמן שהן מחוברות למכשיר, ניתן להגדיר באפליקציה בנפרד מה כל לחיצה על אוזנייה תעשה - מעבר לשיר הבא, חזרה לשיר הקודם או שום דבר. במקביל, תוכלו לבטל או להגביר את סינון רעשי הרקע.

האפליקציה של Nothing ear (1). ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
תוכלו לשלוט באקולייזר באפליקציה./וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בשורה התחתונה

Nothing ear (1) מצליחה להביא לא מעט תכונות מתקדמות לתג מחיר משתלם של 99 דולר (379 שקלים ברשת באג). מצד אחד העיצוב מרשימים למדי, אולם מצד שני, איכות הסאונד היא סבירה, וגם ביטול הרעשים לא נמצא בכלל באותה ליגה של אוזניות הפרימיום.

  • עוד באותו נושא:
  • אוזניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully