וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטכנולוגיה הישראלית שמנגישה את המוזיאון לעיוורים וכבדי ראייה

עודכן לאחרונה: 12.12.2021 / 11:36

"מאפשר לכולם חוויה עשירה ומעצימה ללא תלות באדם אחר". שיתוף פעולה בין חברת "אורקם" הישראלית למוזיאון העם היהודי מאפשר למבקריו לקויי הראייה חוויה עצמאית במוזיאון בעזרת טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית

OrCam MyEye. תמי ישראל,
OrCam MyEye/תמי ישראל

לכבוד החודש שבו מציינים את היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות, שיתוף פעולה ייחודי בין חברת "אורקם" ואנו - מוזיאון העם היהודי, מנגיש לעיוורים וכבדי ראייה חוויה במוזיאון בעזרת טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית, כך שאותם מבקרים יוכלו להסתובב בין מיצגי המוזיאון ולקרוא את ההסברים בצורה עצמאית.

עד לאחרונה עיוורים וכבדי ראיה שביקרו במוזיאונים שונים ברחבי הארץ, היו זקוקים לליווי צמוד בזמן הביקור על מנת שיוכלו להסתובב בין המיצגים ולהבין את ההסברים והטקסטים. אנו - מוזיאון העם היהודי, הינו המוזיאון הראשון בישראל, ובין הבודדים בעולם שמספק למבקריו לקויי הראייה חוויית ביקור שלמה ועצמאית באמצעות שיתוף הפעולה עם חברת אורקם, ועל כן רכש מכשירי OrCam MyEye, ומציע אותם כשירות למבקרים לקויי ראייה, ללא כל תשלום.

OrCam MyEye. תמי ישראל,
OrCam MyEye/תמי ישראל

במוזיאון העם היהודי מספרים כי הטכנולוגיה של חברת אורקם הישראלית מאפשרת לעיוורים ולקויי ראיה בילוי עצמאי ושוויוני ומצמצם את אי הנוחות של המבקר והצורך בעזרה נוספת בעת הסיור. כמו כן, המוזיאון מספק למבקרים עיוורים החפצים בשימוש במכשיר, משקפי ראייה דמה עליהם מרכיבים את המכשיר.

רני חגג מנכ"ל חברת אורקם: "אנו גאים בשיתוף הפעולה עם מוזיאון העם היהודי. בעזרת הטכנולוגיה של אורקם, עולם התרבות שהיה סגור עד כה בפני אנשים המתמודדים עם לקויות ראיה, פותח היום את שעריו ומאפשר לכולם חוויה עשירה ומעצימה ללא תלות באדם אחר. החזון שלנו באורקם הוא להעצים את חייהם של אנשים, באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים".

דן תדמור, מנכ"ל אנו - מוזיאון העם היהודי: "הסיסמה שלנו היא 'אתם חלק מהסיפור', וזה מכיל את השאיפה להנגיש את המוזיאון לכולם. אנחנו גאים להיות המוזיאון הראשון בישראל שמאמץ את הטכנולוגיה הזו ומעניק ללקויי ראייה חוויית מבקר עשירה, ובטוחים שעוד מוסדות תרבות רבים יבואו בעקבותינו".

  • עוד באותו נושא:
  • אורקם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully