וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השינוי כבר כאן: אינסטגרם תיתן לכם יותר שליטה על הפיד

עודכן לאחרונה: 14.12.2021 / 13:22

על רקע הביקורת נגד הרשת החברתית, משתמשים ברחבי העולם החלו לקבל פיצ'ר חדש: "מועדפים". העדכון מאפשר לקבוע שתוכן ממשתמשים ספציפיים יופיעו גבוה יותר בפיד. כך זה נראה

אינסטגרם. ShutterStock
אינסטגרם/ShutterStock

מספר מצומצם של משתמשי אינסטגרם ברחבי העולם החלו בימים האחרונים לקבל פיצ'ר חדש - "מועדפים" ("Favorites") - תחתיו ניתן ליצור רשימת משתמשים מסוימת שתופיע גבוה יותר בפיד.

מקור הדיווח בזיהוי של מאט נבארה (Matt Navarra), יועץ בתחום הרשתות החברתיות, שצייץ על על כך בחשבון הטוויטר שלו. בצילום מסך שפרסם נכתב: "פוסטים שתבחרו כמועדפים יוצגו גבוה יותר בפיד שלכם כך שלא תפספס אותם".

למעשה, הכפתור "Favorites", שעושה פעולה דומה ומציג פוסטים של משתמשים בראש הפיד, קיים בפייסבוק כבר שנים רבות. על פי הערכות, המהלך מגיע על רקע ביקורת נגד הרשת החברתית שמציגה לכאורה יותר תוכן ממומן, ואף טרגטה במכוון תוכן שעשוי לפגוע בבני נוער.

כזכור, בשבוע שעבר התייצב מנכ"ל אינסטגרם, אדם מוסרי, מול הסנאט האמריקני והבטיח להחזיר בתוך ארבעה חודשים את הפיד הכרונולוגי באינסטגרם. עתה, נראה כי פיצ'ר המועדפים הוא צעד ראשון השינוי. כאמור, העדכון נמצא כעת במבחן אצל מספר מצומצם של משתמשים וצפוי להגיע בהמשך לקהל הרחב.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully