וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

OPPO הכריזה על משקף מציאות רבודה

עודכן לאחרונה: 14.12.2021 / 15:39

ענקית הטכנולוגיה הסינית הכריזה על OPPO Air Glass - משקף חכם המציג שכבה של תוכן מהעולם הווירטואלי על גבי העולם האמיתי. תחילה, המוצר יימכר בסין החל מהשנה הבאה. ויש גם מעבד חדש

OPPO Air Glass. OPPO,
OPPO Air Glass/OPPO

ענקית הסלולר הסינית OPPO הכריזה במסגרת אירוע InnoDay 2021 על ה-OPPO Air Glass, משקף מציאות רבודה (AR) שניתן להרכיב על משקפיים רגילים - או בנפרד. תחילה, המוצר יימכר בסין החל מהשנה הבאה.

ה-OPPO Air Glass מצוידים בטכנולוגיה אותה פיתחה היצרנית הסינית בעצמה, Spark Micro Projector, זו משמשת לתצוגת Micro-LED ותומך בארבע מחוות שונות - קול, מגע, תנועות ראש ותנועות ידיים - על מנת לספק למשתמשים חוויה קלה ונגישה.

OPPO Air Glass. OPPO,
ה-OPPO Air Glass/OPPO

למעשה, המשקף מסוגל לראות את מה שקורה במציאות עם שכבה קטנה (כמו מסך) של תוכן המשתלבת בשקיפות עם העולם האמיתי, בדומה ל-Google Glass. המשקל של ה-OPPO Air Glass קל במיוחד - 30 גרם בלבד, כאשר בחלק הפנימי של המסגרת יש נמצאים מגנטים המאפשרים לחבר המשקף למשקפיים רגילים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
OPPO Air Glass. OPPO,
ניתן לחבר גם למשקפיים רגילים/OPPO

איך זה עובד? לדברי OPPO, את המשקף ניתן להפעיל בעזרת אפליקציה המתלווה אליהם, , Smart Glass App, גם בטלפונים וגם בשעונים החכמים של החברה.

במקביל, OPPO הכריזה גם על MariSilicon X, מעבד ה-NPU הראשון של החברה, הנבנה בטכנולוגיית 6 ננו-מטר ומשלב בין NPU מתקדם, ISP וארכיטקטורת זיכרון רב שכבתית על מנת לספק ביצועים נהדרים ועוצמתיים עם יעילות בלתי ניתן להשוואה, שמאפשרת Real-Time RAW processing המצלם סרטוני 4K בעת לילה בלייב.

  • עוד באותו נושא:
  • oppo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully