וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 אלף דולר לזוכים: מי ינצח בתחרות הסטרט-אפים?

עודכן לאחרונה: 15.12.2021 / 19:54

בשבריר שניה עובד פשוט בארגון יכול לגרום לנזק: בחברת AppliedML, שפיתחו פתרון לבעיה, הפכו לפיינליסטים בתחרות של קרן מיראז' על פרס בשווי 100 אלף דולר

AppliedML. AppliedML,
AppliedML/AppliedML

AppliedML, המפתחת פתרונות מבוססי בינה מלאכותית, הגיעה לשלב האחרון בתחרות 45+ של מכון מיראז'. הזוכים יוכרזו הערב (שני) ויזכרו בפרס בסך 100 אלף דולר. בסך הכל 16 חברות נבחרו בתחומי הבריאות, ביוטכנולוגיה, קיימות ו-FoodTech.

AppliedML פיתחה גלאי שמתחבר למצלמת אבטחה קיימת ויודע לפקח על כלל זירות העבודה באמצעות תוכנה שעושה שימוש באלגוריתמים מיוחדים, בטכנולוגיה חדישה ביותר ובמודלים של Deep-Learning כדי לשמור על ביטחון הארגון והעובדים בכל עת. כך למשל, בשנים האחרונות הצליחה AppliedML לצמצם נזקים של טעויות אנוש ותקריות בטיחות בשיעור של יותר מ-80% ואף זכתה בפרס על היותה אחת מחברות טכנולוגיית הבטיחות המבטיחות ביותר.

"אנו שמחים לראות את הרצינות, הנכונות והמספר ההולך וגובר של יזמים מעל גיל 45 ונשים בכל גיל עם רקע עשיר, עושים את הצעד הבא בקריירה שלהם ופונים לזירת הסטארט-אפים", אומר פול מיראז', מייסד, יו"ר ומנכ"ל מכון מיראז'.

פול מיראז'. יחצ,
פול מיראז'/יחצ

ישי אייזיק, מנכ"ל קרן מיראז' הוסיף: "אנחנו רואים מייסדים בוחנים את התוכניות העסקיות שלהם, מציינים היכן חלו שינויים, וממציאים אסטרטגיה מנצחת המבוססת על כך. הפרס בתחרות עשוי לשנות את התמונה ולעזור להם לשנות את המציאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully