וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם יותר מ-700 ערוצים: יוטיוב מציינת טריליון צפיות בתכני מיינקראפט

עודכן לאחרונה: 15.12.2021 / 13:04

"אם כל אחת מאותן טריליון צפיות הייתה באורך שנייה אחת בלבד, סך הצפיות היה מסתכם בלמעלה מ-30 אלף שנה", אמרו ביוטיוב. למעשה, קהילת מיינקראפט כוללת יותר מ-35 אלף יוצרים

יוטיוב. ShutterStock
יוטיוב/ShutterStock

יוטיוב ציינה הבוקר (רביעי) כי תכני Minecraft (מיינקראפט), אחד המשחקים הפופולרים בעולם, הגיעו לטריליון צפיות בפלטפורמה. לכבוד ההישג, בחברה הקימו אתר מיוחד המאפשר לחקור את הדאטה שמאחורי ציון הדרך החגיגי עבור יוטיוברים בתחום הגיימינג והתפתחות המשחק לאורך השנים.

קהילת מיינקראפט הנוכחית כוללת יותר מ-35,000 יוצרים, המייצגים יותר מ-150 מדינות וטריטוריות. למעשה, ישנם למעלה מ-700 ערוצים עם יותר ממיליון מנויים כמו כן, יוטיוב ציינה כי היוצרים בקהילת הגיימינג העלו לפלטפורמה השנה יותר ממיליון סרטוני מיינקראפט, כאשר בארה"ב בלבד נרשמו למעלה מ-30 מיליארד צפיות בסרטונים הקשורים למשחק.

עדכוני טכנולוגיה לפני כולם - עכשיו בעמוד האינסטגרם

סרטון שהוכן לכבוד המאורע:

"אם כל אחת מאותן טריליון צפיות הייתה באורך שנייה אחת בלבד, סך הצפיות היה מסתכם בלמעלה מ-30 אלף שנה", אמרו ביוטיוב, והוסיפו: "אם כל צפייה הייתה מורכבת מבלוק מיינקראפט בגודל 12 אינץ' מרובע, היינו יכולים לבנות שביל גישה מכדור הארץ לשמש ובחזרה - ועדיין היה נשאר לנו עודף של כ-7 מיליון מיילים".

מיינקראפט הוא משחק תלת ממדי בסגנון "ארגז חול" וירטואלי של יצירה, שפותח על ידי חברת Mojang השוודית. המשחק יצא לראשונה בשנת 2009 למחשב האישי, ובאותה שנה יצאו לאור גם גרסאות ל-iOS ולאנדרואיד. בשנת 2014 נמרכה Mojang למיקרוסופט בעסקה על סך 2.5 מיליארד דולר. כיום המשחק זמין לכל הפלטפורמות - כולל פלייסטיישן, XBOX, נינטנדו ו-macOS.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully