וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל בהודעה חריגה: עובדים שלא יחוסנו - יפוטרו

עודכן לאחרונה: 15.12.2021 / 14:50

פחות מחודש להחליט: בהודעה פנימית שנשלחה לעובדים, ענקית הטכנולוגיה דורשת מהם להוכיח כי הם חוסנו נגד קורונה. עובדים שלא יעמדו במדיניות יפוטרו לאחר שיוצאו לחופשה כפויה ללא תשלום

סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל. GettyImages
סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל/GettyImages

גוגל הודיעה היום (רביעי) כי עובדים שלא יחוסנו נגד נגיף קורונה יפוטרו - כך עולה מדיווח באתר CNBC, המתבסס על הודעה פנימית שנשלחה לעובדי ענקית הטכנולוגיה.

על פי המסמך הפנימי שהופץ על ידי ההנהלה, עובדים שלא יחוסנו עד ה-18 בינואר יועברו לחופשה מנהלית בתשלום למשך 30 יום. עובדים שלא יעמדו בדרישה לאחר מועד זה, יוצאו לחופשה ללא תשלום למשך שישה חודשים, ולאחר מכן יפוטרו.

כמו כן, על פי ההודעה שהגיעה לידי CNBC, על העובדים נדרשו לעדכן את בפני החברה את "המצב החיסוני" שלהם עד ה-3 בדצמבר. לחילופין, עובדים שאינם יכולים להתחסן מסיבה מוצדקת - על רקע רפואי או דתי, יוכלו להגיש בקשה לפטור.

עדכוני טכנולוגיה לפני כולם - עכשיו בעמוד האינסטגרם

חיסון נגד וירוס הקורונה, 3 באוקטובר 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
על העובדים לעדכן את בפני החברה את “המצב החיסוני”/פלאש 90, יונתן זינדל

"כמו שהצהרנו בעבר, מדיניות ההתחסנות שלנו היא הדרך החשובה ביותר בה אנו שומרים על ביטחונם של עובדינו ועל המשך מתן השירותים שלנו", נמסר מדוברות גוגל בתגובה לאתר The Verge. "אנו מחויבים לעשות הכל כדי לעזור לעובדים שלנו להתחסן, ואנחנו מתייצבים מאחורי מדיניות החיסון שלנו".

המהלך של גוגל מיישר קו עם ממשל ביידן, שהורה לחברות אמריקניות שבהן יותר מ-100 עובדים להתנות כניסה למקום העבודה בחיסון או בבדיקת קורונה קבועה - צעד שנפסל על ידי בית המשפט העליון. עם זאת, על פי הדיווח ב-CNBC, בענקית הטכנולוגיה לא יכבדו אפילו בדיקה שלילית.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully