וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-SMS הראשון בעולם מוצע למכירה תמורת יותר מ-200 אלף דולר

עודכן לאחרונה: 21.12.2021 / 10:08

רשת Vodafone בריטניה תקיים מכירה פומבית של המסרון ההיסטורי, שכולל שתי מילים בלבד, ונשלח בשנת 1992 על ידי עובד החברה. את ההודעה יקבל הקונה באמצעות קובץ אסימון NFT, בעוד שההכנסות יועברו לתרומה

ה-SMS הראשון בעולם. Vodafone,
ה-SMS הראשון בעולם/Vodafone

ריצ'רד ג'רוויס, מנכ"ל רשת Vodafone, עשה ב-3 בדצמבר 1992 היסטוריה: הוא קיבל את ה-SMS (מסרון) הראשון בעולם. בהודעה, שנשלחה ממכשיר Orbitel 901, נכתבו שתי מילים בלבד: "Merry Christmas" ("חג שמח"). עתה, רשת Vodafone מעמידה את ה-SMS למכירה פומבית תמורת סכום עתק.

מחר (שלישי) בית המכירות הצרפתי Aguttes יקיים את המכירה הפומבית בפריז, כאשר כל ההכנסות מהמכירה יועברו ל-UNHCR, סוכנות הפליטים של האו"ם, לתמיכה במבקשי מקלט. על פי הערכות, ה-SMS צפוי להימכר ביותר מ-150 אלף לירות שטרלינג (כ-200 אלף דולר) שישולמו באמצעות המטבע הקריפטוגרפי אתריום.

איך קונים הודעת SMS? הקונה יקבל את ההודעה באמצעות אסימון NFT - עותק מקור של הקובץ דיגיטלי שנוצר על גבי טכנולוגיית בלוקצ'יין. "אנחנו גאים להפגיש חידוש טכנולוגי גדול מהעבר שלנו עם טכנולוגיה מתקדמת של היום, כדי לעזור לאנשים הזקוקים נואשות לתמיכה. יוזמה זו מגלמת את רוח ה'ביחד אנחנו יכולים' שלנו", אמר אחמד אסאם, מנכ"ל Vodafone בריטניה.

"הספר המודפס הראשון, שיחת הטלפון הראשונה, המייל הראשון - כל ההמצאות הללו שינו את חיינו ואת התקשורת שלנו בעולם", אמר מייסד בית המכירות, מקסימיליאן אגוטס. "הודעת טקסט ראשונה זו שהתקבלה ב-1992 היא עדות היסטורית להתקדמות אנושית וטכנולוגית - אנו שמחים להיות אלו שתומכים במכירת פיסת ההיסטוריה הזו למטרה זו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

  • עוד באותו נושא:
  • sms

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully