וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר בראל, הישראלי הבכיר במטא, פורש מהחברה

עודכן לאחרונה: 20.12.2021 / 11:16

הבכיר הישראלי בענקית הטכנולוגיה, ומי שהוביל את פיתוח Novi, הודיע כי יעזוב את תפקידו בתחילת 2022. במטא מסרו בתגובה: "אנו מאחלים לתומר הצלחה רבה בהמשך דרכו ומודים לו על תרומתו לחברה"

מטא. רויטרס
מטא/רויטרס

תומר בראל, סגן נשיא בחברה ומי שהוביל את פיתוח Novi בישראל - הארנק הדיגיטלי של מטא, הודיע כי יסיים את תפקידו באמצע חודש פברואר, לאחר שלוש שנים. בהודעת הפרישה כתב: "המטרה של שינוי אמיתי בחייהם של שני מיליארד אנשים לא הושגה. זו עדיין משימה שחשובה לי מאוד. אני יודע שהצוות של Novi מרגיש אותו הדבר".

בראל הצטרף למטא (פייסבוק לשעבר) בשנת 2018 בתפקיד סגן נשיא לתפעול וניהול סיכונים בתחום הבלוקצ'יין. לפני כן, מילא שורת תפקידים בכירים בחברת PayPal (פייפאל), ביניהם היה מנהל הסיכונים הראשי של החברה ומנהל השירותים התאגידיים.

novi (נובי). ShutterStock
"המטרה של שינוי אמיתי בחייהם של שני מיליארד אנשים לא הושגה"/ShutterStock

"בשלוש וחצי השנים האחרונות הוביל תומר בראל מישראל את אחד הפרויקטים השאפתניים ביותר בתעשיית הבלוקצ'יין, במטרה לשנות את הדרך בה אנשים מעבירים כסף זה לזה", מסרו במטא בתגובה להודעת הפרישה.

"כשהוא יוצא למסע חדש, אנו מאחלים לתומר הצלחה רבה בהמשך דרכו ומודים לו על תרומתו לחברה, ועל הובלת החדשנות בארגון השירותים הפיננסיים של Novi", הוסיפו במטא.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully