וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל האומיקרון: תערוכת הטכנולוגיה הגדולה בעולם בסכנת ביטול

עודכן לאחרונה: 23.12.2021 / 9:04

שנה נוספת שהקורונה עשויה לבטל אירועים: בשל החשש מהווריאנט, ענקיות הטכנולוגיה מבטלות אחת אחרי השנייה את השתתפותן בכנס השנתי בלאס וגאס. בינתיים, גם שורה של גופי תקשורת הודיעו כי לא יהיו נוכחים בתערוכה

CES. GettyImages
בסכנת ביטול - תערוכת CES 2022/GettyImages

נראה שהנגיף (שוב) ניצח: אירוע הטכנולוגיה המשמעותי ביותר בעולם, CES, שמתקיים מדי שנה בלאס וגאס בחודש ינואר ומושך אליו את ענקיות הטכנולוגיה - נמצא בסכנת ביטול בשל התפשטות וריאנט אומיקרון והעלייה בתחלואה.הפעם האחרונה שהכנס התקיים הייתה בינואר 2020.

מייק סיברט, מנכ"ל T-Mobile, שנחשב לאחר הדמויות המרכזיות בתערוכת האלקטרוניקה, הודיע באופן רשמי כי החברה לא תיקח חלק בכנס השנתי. למעשה, ההודעה של סיברט מצטרפת לענקיות טכנולוגיה נוספות שכבר הודיעו שלא ישתתפו בכנס באופן פיזי - בהן מטא, טוויטר, אמזון, Pinterest ו-iHeartRadio.

"T-Mobile תמשיך לשמש כספונסר של CES, אך הרוב המכריע של הצוות שלנו לא ייסע ללאס וגאס", נכתב בהודעה לעיתונות. "למרות שאנו בטוחים שמארגני CES נוקטים באמצעים רבים כדי להגן על משתתפים אישיים והיו לנו גם שיטות מניעה רבות, אנחנו נותנים עדיפות לבטיחות הצוות שלנו ושל משתתפים אחרים עם החלטה זו".

CES 2019. עמית לגו, לאס וגאס, מערכת וואלה!
בימים ללא קורונה: תערוכת CES/מערכת וואלה!, עמית לגו, לאס וגאס

ובזמן ש-CTA, הארגון שעומד מאחורי תערוכת האלקטרוניקה, מבטיח לקיים אירוע פיזי, ביטולים נרשמו גם בקרב אתרי הטכנולוגיה הגדולים בעולם - בהם, Engadget, דה-וורג' ו-CNET. נוסף על כך, ענקיות טכנולוגיה אחרות כמו סמסונג וגוגל לא הצהירו על ביטול השתתפותן, אך מסרו כי הן "עוקבות אחר התנאים המקומיים".

  • עוד באותו נושא:
  • מטא
  • ces

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully