וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בישראל: צעד נוסף לעבר חזון המטאוורס של צוקרברג

עודכן לאחרונה: 23.12.2021 / 11:47

ענקית הטכנולוגיה השיקה גרסת בטא של Spark AR Go - פלטפורמה חדשנית ליצירת אפקטים במציאות רבודה, ללא צורך בידע קודם בתכנות או בעיצוב. כך זה עובד

פייסבוק, מטא. GettyImages
פייסבוק, מטא/GettyImages

חזון המטאוורס, אותו הגדירה חברת מטא (פייסבוק לשעבר) כשלב הבא של הטכנולוגיה החברתית, ישלב בין האינטרקציות החברתיות שאנחנו מכירים כיום לבין מגוון חוויות מקוונות - שחלקן יתבססו על מציאות רבודה. הבוקר (חמישי) הכריזה החברה על צעד נוסף אל עבר המטאוורס ומשיקה גרסת בטא של Spark AR Go - פלטפורמה חדשנית ליצירת חוויות ואפקטים במציאות רבודה, ללא צורך בידע קודם בתכנות או בעיצוב.

הגרסה החדשה הושקה תחילה בחמש מדינות מלבד, ביניהן ישראל - לצד ארה"ב, פורטוגל, תאילנד ופורטו ריקו. הפלטפורמה החדשה זמינה כאפליקציית iOS חינמית ודרכה אנשים יוכלו ליצור אפקטים ייחודיים בצורה פשוטה ונגישה.

Spark AR Go. מטא,
אפליקציית Spark AR Go/מטא

גרסה מוקדמת יותר של הפלטפורמה עזרה ליוצרים רבים להכין פילטרים עבור הסטורי באינסטגרם, בהם השתמשו יותר מ-700 מיליון אנשים מדי חודש; למעלה מ-600 אלף יוצרים יצרו והפיקו יותר מ-2.5 מיליון אפקטים של מציאות רבודה. כעת, לפלטפורמה יהיו שימושים רבים נוספים בדרך לחוויות ה-AR שנפגוש במטאוורס.

חברת Meta משקיעה כל העת ביוצרים שעושים את צעדיהם הראשונים בעולמות המציאות הרבודה, שכן הם אלו שיוכלו לעצב ולבנות את חוויות ה-AR העתידיות. בתוך כך, מעבדות המציאות של החברה הקימו תכנית לימודים לעיצוב במציאות רבודה, אליה נרשמו יותר מ-22,000 יוצרים - ועם השקת הגרסה החדשה, החברה מתכננת להציע קורסי הכשרה נוספים וחינמיים שילמדו טכניקות עבודה מתקדמות. בוגרי התכניות של Meta יקבלו תעודה ויוכלו להשתלב בחברות מובילות, שמגייסות בימים אלו טאלנטים מיומנים בתחום ה-AR.

  • עוד באותו נושא:
  • מטא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully