וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'טים ספורטיבים שאף אחד לא צריך אבל נחמד שיש

24.12.2021 / 9:45

נעלי ריצה חכמות, אוזניות לשחיינים וצמיד כושר: בדקנו שלושה מוצרים שיעזרו לכם לשרוף קלוריות - ויהפכו את האימון שלכם לחוויה טובה יותר. וקדימה, זה הזמן להיכנס לכושר

גאדג'טים זה החיים. במיוחד אם הם כאלה שאף אחד לא באמת צריך - ובוא נודה שאת רובם באמת לא צריך, וכמה שפחות צריך אותם - ככה הם יותר מגניבים ומפנקים. אני מכורה. יש לי אפילו את המיקסר המופרך הזה שגם מכין מרקים. אוהבת את כל הגאדג'טים מכל התחומים, וגאדג'טים ספורטיביים זה בכלל כיף. יכול להיות שאהבת גאדג'טים קשורה, אירונית לצורך שלנו בחברה - הרי ככה אף פעם לא מרגישים לבד, כי תמיד יש מישהו שאומר לך דברים על הנושא שהכי מעניין אותך - אתה עצמך.

בכל הנוגע לספורט, ביצועים ותפקודים, כולנו גם אוהבים אישורים ואסמכתות, ויש משהו שמחמם את הלב במידע כמו כמה צעדים עשית ביום אחד, ואפילו במשוב הלא נחוץ של שנת הלילה שלך. נכון שאפשר גם לקום בבוקר ולהרגיש אם ישנת טוב או לא כמו בימי קדם, אבלמה הכיף בזה? תודו שיש משהו מאד מספק בזה שהטלפון שלך שולח לך פוש עם מחמאה כמו "איזה יופי של שינה דפקת, יא אלופה, סחטיין עלייך".

נעלי ספורט חכמות. חו"ל,
נעלי ספורט חכמות/חו"ל

איזה מזל שאנחנו חיים בעולם שבו הכל מתחבר לטלפון! הכל! אפילו נעלי ריצה, מסתבר. למשל ה-UA HOVR Mega 2 Clone של חברת אנדר ארמור. שתלו לה חיישן בעקב, הוא מלשים לאפליקציה והיא מודדת את ביצועי האימון. מעבר למדדים אפשר לקבל טיפים תוך כדי אימון, לשמור מסלולי ריצה, ולחשב איך לשפר את הביצועים על סמך אותם נתונים. למקפידים במיוחד, יש גם אופציה לחבר אפליקצית תזונה ולעקוב אחרי גם אחרי המדדים האלה.

מעבר לכך, הנעל עצמה מעולה - מאד מאד נוחה, ומשולבת בה טכנולוגיה של התאמה לכף הרגל -מצוין לאנשים כמוני שלפעמים מתחילים לסבול מהנעליים באמצע האימון. הנעל עוטפת את הרגל ומחזיקה את הקרסול בצורה מדהימה, היא קלה, והיא גם נראית לא רע בכלל. לא מדובר באביזר אופנה, אבל לגמרי אפשר ללכת איתה ביומיום ולא רק להתאמן איתה.


בגדול ההתנסות בנעל הייתה נעימה, כי כאמור הנעל טובה. להגיד לכם שהשתמשתי באפליקציה? אז זהו, שפחות. כאילו, נחמד שהאופציה קיימת, אבל אחרי כמה פעמים ההתלהבות ירדה - מסתבר שעם כל האהבה לגאדג'טים, אין לי באמת כוח לחבר את הנעליים שלוי ל-WIFI כל פעם מחדש.

מחיר 649 שקלים - שווה למי שאין לו כוח לענוד שעונים חכמים.

אני אישית מעדיפה שעון חכם, וזאת הסיבה שאני מסתובבת עם השעון הלא נחוץ של אפל. הוא כיפי, ואני משתמשת בו המון, לאימונים, לנסיעות על אופניים, לשחייה (הוא סופר בריכות, החמוד) ואפשר להשתמש בו גם לספירת צעדים ומדדים בריאותיים כאלה ואחרים. הבעיה איתו היא שהוא יקר רצח, הזמן סוללה שלו גרוע מאד, הרצועות שלו מכוערות (ויקרות רצח), והתצוגה קצת מבלבלת ומסובכת. יתרונות כמו חיבור לסלולר ושליטה בטלפון, הופכים אותו לשימושי, מה גם שהעדכון האחרון החכים את האפל מספיק כדי לזהות לבד מתי אני מתחילה אימון, מה ששחרר אותי מהצורך לזכור לכוון את השעון לפני האימון.

מצד שני, אם מישהו מעוניין באותו הדבר מבחינה שימושית רק פחות יפה והרבה יותר זול, הפיט ביט נותן פייט של ממש, והוא הרבה פחות שחצן - אם האפל ווטש הוא טאלנט שצריך ללטף לו את האגו כל היום, הפיט ביט הוא סוס עבודה שלא דורש הרבה תחזוקה ועושה את כל מה שצריך - סופר צעדים, מודד מרחקים, זוכר מסלולים, עוקב אחרי השינה, אומר לך כמה קלוריות שרפת, כמה גרמי מדרגות עלית, וגם נותן לך מחמאות אם עמדת ביעדים שלך.

קצת חבל לי שהפיט ביט לא מזהה לבד כשאני עולה על האופניים ומתחילה נסיעה, אבל מצד שני הוא עובד כל היום, סופר כל תנועה, בלי שצריך לבקש ממנו, גם הוא סופר בריכות, למרות שהתצוגה שלו לא מאד זמינה בזמן נעילת מים, כך שיותר קשה לבדוק במים מתי נגמר הקילומטר. מלבד זאת התצוגה שלו פשוטה יותר, הספרות של השעה בולטות, וצריך לטעון אותו רק פעם בשלושה ימים.

מחיר 699 שקלים - שליש משעון של אפל, ורכישה מצוינת עבור אנשים שצריכים שעון ספורט ולא שעון לשואו.

ואם בשחייה עסקנן - זה נהדר - זו אחת הפעילויות הכי כיפיות, מחזקות, מגמישות, מרגיעות - יש בה את כל היתרונות האפשריים. אבל משעמםםםםם למות. מה יכול לעזור? מוזיקה - כלומר אוזניות שאפשר לשחות איתן. נשמע טוב, נכון? בתיאוריה. מסתבר שבפועל מאד מסובך להשיג אוזניות שחייה שעובדות היטב. ניסיתי הפעם את Endurance Dive של JBL, חברה שאני מכירה היטב וסומכת עליה, ובלי להעליב - הפעם לא הצליח להם, ואני ממש עדינה.

נתחיל מזה שמאחר ובלוטות' לא תופס בזמן שחייה, יש באוזניות נגן MP3 מובנה. צריך לחבר אותן למחשב, כמו בניינטיז, כדי להוריד מוזיקה. כמה בעיות - קודם כל, כבר שני עשורים שאין אימיול, ואף אחד לא מוריד מוזיקה למחשב - כולם בספוטיפיי, שבחוכמתם חסמו את האופציה להוריד פלייליסט. דבר שני כל פעם כשחיברתי את האוזניות למחשב שלי הוא קרס. התייאשתי, וביקשתי מחבר שיטפל לי בזה. כשהאוזניות חזרו אלי עם פלייליסט הלכתי לבריכה. בחוץ וידאתי שהן על מצב MP3, הדלקתי את המוזיקה והתחלתי אימון. אחרי חצי דקה המוזיקה כבתה. לא הבנתי למה. התחלתי לנסות להדליק אותה מחדש באמצעות צד ימין של האוזניות שהוא בעצם משטח מגע (אין לחצנים, כנראה בגלל חדירה אפשרית של מים) אבל שאלוהים יעזור כמה קשה לדייק במספר הלחיצות או הסווייפים שדרושים לכל פעולה. עברתי הלוך ושוב בין המצבים, נדלק, כבה, צפצף, שיגע אותי, נכנס לפאוז, מה לא קרה? המוזיקה לא חזרה לנגן.

מסתבר שכשנכנסים למים, האוזיות אמורות להיות על מצב נגן, אבל על פאוז - ורק בתוך המים צריך להפעיל אותן. אם מפעילים בחוץ את נעילת המים ואת המוזיקה, כשנכנסים למים היא מפסיקה. מצד שני, כשהנעילה מופעלת משטח המגע לא מגיב והמוזיקה לא נדלקת. ואם נשמע מסובך זה כי זה פאקינג מסובך!

לונג סטורי שורט (אתם באמת לא רוצים לדעת את כל הפרטים המעיקים) בסיכומו של דבר רק דבר אחד טוב יש לי לומר על המוצר הזה - בחוץ הוא עובד מצוין. אחלה אוזניות. איכות השמע טובה, והן מאד נוחות לפעילות ספורטיבית. בתור אוזניות שחייה, זה מוצר פשוט נורא. כל כך גרוע שאפילו לא ניסיתי אותו פעם שנייה - אחרי רבע שעה הייתי כל כך מתוסכלת שרק רציתי לדרוך עליהן עם הנעליים של אנדר ארמור. אבל דבר אחד אפשר להגיד לזכותה של החוויה - זה היה אימון שחייה שבאמת לא השתעממתי בו.

מחיר: 499 ש"ח. מיותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully