וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם סמסונג תעבור למערכת הפעלה אחרת?

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 21:22

שני מקורות טוענים כי סמסונג עתידה לעבור תוך כמה שנים למערכת ההפעלה החדשה של גוגל, פוקסיה. לגוגל יש תוכניות גדולות עבורה, וסמסונג עומדת להיות חלק מהן. הנה הפרטים

סמסונג Galaxy S21. GettyImages
סמסונג Galaxy S21/GettyImages

דיווח קודם שיצא בחודש מאי, טען כי סמסונג עתידה לאמץ בעתיד את מערכת ההפעלה החדשה של גוגל, פוקסיה, במקום אנדרואיד. כעת שני מקורות טוענים כי זה אכן יקרה בתוך כמה שנים. המדליף דויון קים, טען זאת, ולאחריו המדליף Ice Universe, אימת את הטענה.

פוקסיה, למי שלא מכיר, היא מערכת הפעלה למכשירים זעירים ואינטרנט של החפצים שגוגל עובדת עליה מזה מספר שנים והוכרזה רשמית ב-2019. היא מיועדת לכל דבר כמעט, החל מחיישנים, מערכות לרכב, רמזורים ועד סמארטפונים והתקנים ביתיים. ה-Nest Hub, הצג החכם של גוגל הוא המכשיר הראשון "בעולם האמיתי" שקיבל עדכון למערכת ההפעלה החדשה, שאמורה להציע כמה יתרונות על אנדרואיד, בין השאר - פשטות עדכונים.

רוצים לקבל עדכוני טכנולוגיה לפני כולם? הצטרפו לעמוד האינסטגרם

Fuchsia OS. גוגל,
Fuchsia OS/גוגל

תוכנית העבודה הנוכחית של גוגל למעבר לפוקסיה עומדת על כחמש שנים, ועל אף הצהרות קודמות של החברה שטוענות כי היא לא תחליף את אנדרואיד ואת ChromeOS, נראה שזה אכן הכיוון, שכן שורה של מכשירים שפועלים על אנדרואיד ו-ChromeOS, כבר עברו המרה למערכת ההפעלה החדשה והיא תומכת בהם. לפני כשנתיים, אמר אחד מאנשי גוגל כי "בית חכם הוא רק ההתחלה" עבור מערכת ההפעלה החדשה.

סמסונג החלה להיות מעורבת במערכת ההפעלה החדשה מזה זמן מה, במיוחד לאור התוכניות של גוגל להתרחב לתצורות שונות ומשונות עמה. גוגל ככל הנראה יצרה גם כמה התקני חומרה ייחודיים לפוקסיה, והיא מתכננת להביא אותה גם למכשירים שאינם מתוצרתה, מה שמסביר את המעורבות של סמסונג בפרויקט.

וואווי, לפני ההסתבכות הפוליטית שלה עם ממשל טראמפ, גם הייתה אמורה לעבור לפוקסיה, אבל בינתיים כידוע, פיתחה את מערכת ההפעלה מבית "הרמוני", כתחליף לפוקסיה ולאנדרואיד.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully