וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

iStore ואיידיגיטל מקבלות סמכויות חדשות מאפל

עודכן לאחרונה: 30.12.2021 / 10:42

רשת iStore תהווה מקור שירות ללקוחות ללא קשר למקום בו רכשו את המוצר. במקביל, רשת איידיגיטל מונתה ל-Premium Partner הראשונה בישראל

אייפון בתיקון. ShutterStock
אייפון בתיקון/ShutterStock

רשת iStore הודיעה הבוקר (חמישי) כי הוסמכה כמעבדה רשמית של אפל ותהווה מקור שירות לכלל לקוחות החברה. בניגוד למשווקות שמספקות תיקונים רק ללקוחותיהן ולמכשירים שנרכשו בחו"ל, iStore תהווה לראשונה מקור שירות ללקוחות ללא קשר למקום בו רכשו את המוצר.

למעשה, רשת iStore הופכת למעבדה הרשמית השלישית בארץ וסניפיה יהוו נקודות לקבלת שירות, איסוף וקבלה של מוצרים לאחר תיקון. כמו כן, ב-iStore מדגישים שכמעבדה רשמית יינתן שירות למוצרי אפל בעלי אחריות בינלאומית שנרכשו בכל מקום בעולם ובכפוף לתנאי השירות האזוריים של אפל.

אייפון עם מסך סדוק. ShutterStock
תיקון ללא קשר למקום בו רכשו את המוצר/ShutterStock

ברשת מדגישים כי התיקון יתבצע על-ידי טכנאים שהוסמכו רשמית על-ידי אפל וישתמשו בחלקים מקוריים בכל תיקון. במקרים של תקלות משמעותיות יוחלפו מכשירים תקולים בחדשים, בהתאם למדיניות של מעבדות אפל בעולם.

המעבדה הרשמית תוקם תחילה בסניף דיזנגוף שבתל אביב, ובחודשים הקרובים תרחיב את שירותי המעבדה הרשמית גם ליתר הסניפים על מנת להציע זמני תיקון מהירים ונקודות שירות נגישות לקהל הישראלי.

"הסמכת מעבדת השירות שלנו למעבדה רשמית של אפל בישראל הינה אבן דרך עבורנו במלוא מובן המילה מאחר והיא מאפשרת ללקוחותינו ליהנות משירות התיקונים הטוב ביותר", אומר חיים זגורי, בעלי iStore. "יתרה מכך, אנו משקיעים משאבים ומאמצים רבים לבידול ושדרוג חווית שירות הלקוחות על מנת להמשיך ולהציע חווית שירות שלא קיימת בשום מקום אחר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אייפון 13 פרו. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אייפון 13 פרו/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

גם רשת איידיגיטל משתדרגת

אתמול (רביעי) הודיעה איידיגיטל באופן רשמי כי הפכה להיות ל-Premium Partner הרשמי והראשון בישראל. "אנו שמחים וגאים להיות Premium Partner - הפרטנרים הרשמיים של אפל בישראל, דבר המעיד יותר מכל על עוצמתה של איידיגיטל, ועומק השותפות עם אפל", מסרה איילת צרפתי-רוזן.

המשמעות: איידיגיטל תהפוך למקום הנותן את החוויה האולטימטיבית של אפל. במהלך שנת 2022 יושקעו משאבים מצידה של ענקית הטכנולוגיה בתוכניות ייחודיות ללקוחות איידיגיטל, בשיפור הנראות ועוד תהליכים שונים שיקרו לאורך זמן.
 

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully