וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולות של מצוקה: הפרסומת החדשה והמצמררת של אפל

עודכן לאחרונה: 3.1.2022 / 21:38

איך משכנעים אנשים לרכוש מוצר ב-400 דולר? פרסומת קצרה של ענקית הטכנולוגיה חושפת שיחות של אנשים למוקד החירום, כשהם בודדים אל מול המוות. את השיחות, אם תהיתם, הם עשו באמצעות השעון החכם של החברה | צפו

הפרסומת של אפל/אפל

מטריד או מבריק? אפל רוצה שתדעו שקנייה של השעון החכם שלה עלולה להיות עניין של חיים ומוות - ופרסומת חדשה מציגה את התחושה הזו בצורה מבריקה ומבעיתה בו-בזמן, תחת הכותרת "911" (מספר הטלפון של מוקד החירום בארה"ב).

הסרטון הקצר, שאורכו 60 שניות בלבד, חושף הקלטות של מוקד החירום הלאומי עם שלושה אנשים - ג'ייסון, ג'ים ואמנדה - כשהם נמצאים בין חיים ומוות, ולמעשה חייהם ניצלו בזכות חיוג ל-911 באמצעות האפל ווטש.

רוצים לקבל עדכוני טכנולוגיה לפני כולם? הצטרפו עכשיו לאינסטגרם

אפל ווטש 7. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
חייהם ניצלו בזכות חיוג ל-911 באמצעות האפל ווטש/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

אמנדה, למשל, מדברת עם מוקד ההצלה בזמן שהמוכנית שלה מתמלאת במים לאחר שעברה תאונת דרכים. בשיחה השנייה נשמע ג'ייסון, גולש גלים, שנסחף ללב ים בעקבות רוח חזקה. בשיחה האחרונה מספר ג'יימס למוקדן כי שבר את רגלו והוא זקוק לעזרה בדחיפות.

לכל אחד מהם יש סוף טוב, כאשר בסוף אפל מספרת ש-"בעזרת השעון החכם שלהם, ג'ייסון, ג'ים ואמנדה ניצלו תוך דקות". אבל המסר הבסיסי אכזרי יותר: אפל למעשה אומרת שאם לא היה להם את המוצר המופלא שלה על פרק היד, הם היו עלולים למות, כשהם בודדים אל מול המוות, ובלי יכולת להזעיק עזרה.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל ווטש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully