וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גרסת מעריצים": סמסונג הכריזה על ה-Galaxy S21 FE

עודכן לאחרונה: 4.1.2022 / 13:41

מעבד מתקדם, שלוש מצלמות ותג מחיר נוח: ענקית הטכנולוגיה הכריזה על הגרסה המוזלת של סמארטפון הדגל שלה. המכשיר זמין לרכישה החל מהיום - גם בישראל

Galaxy S21 FE. סמסונג,
Galaxy S21 FE/סמסונג

אחרי חודשים של שמועות והדלפות זה קרה: סמסונג הכריזה הבוקר (שלישי) על ה-Galaxy S21 FE - "גרסת המעריצים" של סמארטפון הדגל שלה. "אנחנו מתמקדים בניסיון להביא את החידושים האחרונים בעולם המובייל לעוד ועוד אנשים", אמר טיי-מון רו, נשיא חטיבת המובייל של סמסונג.

ה-Galaxy S21 FE מגיע בעיצוב זהה לסדרת הדגל האחרונה של סמסונג, ומצויד במסך בגודל של 6.41 אינץ', כולל פאנל מסוג Dynamic AMOLED 2X Infinity-O, עם קצב רענון של 120 הרץ. מתחת למסך נמצא חיישן טביעות אצבע ביומטרי.

עדכוני טכנולוגיה לפני כולם - עכשיו באינסטגרם

מבחינה עיצובית, אין הבדלים בולטים והמכשיר דומה לדגמי הבסיס של סדרת ה-Galaxy S21, עם בעל גוף דק בעובי של 7.9 מ"מ. בצד המפרט, המכשיר מגיע עם מערכת השבבים Exynos 2100, זיכרון עבודה (RAM) של 8 גיגה-בייט ונפח אחסון פנימי של 128 גיגה-בייט.

Galaxy S21 FE. סמסונג,
"גרסת המעריצים" של סמסונג/סמסונג

כמו כן, ה-Galaxy S21 FE מצויד בסוללה בקיבולת של 4,500 מיליאמפר-שעה, כול תמיכה בטעינה בהספק של 25 וואט שתטעין את המכשיר ל-50 אחוזים ויותר בתוך 30 דקות בלבד.

בגזרת הצילום אפשר למצוא שלושה חיישנים בגב המכשיר: מצלמת 12 מגה-פיקסל ראשית עם מפתח צמצם f/1.8, פוקוס אוטומטי וייצוב תמונה אופטי (OIS). חיישן נוסף, גם הוא ברזולוציה של 12 מגה-פיקסל לצילום בזווית רחבה של 123 מעלות, ומצלמת טלפוטו 8 מגה-פיקסל ו-Space Zoom x30.

המכשיר זמין לרכישה החל מהיום (שלישי) ברשת חנויות סמסונג, מפעילות הסלולר והמשווקים הרשמיים בישראל, במחיר מומלץ לצרכן של 2,499 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully