וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסוס משיקה מחשב OLED מתקפל ענקי ועוד מחשבים ב-CES 2022

עודכן לאחרונה: 6.1.2022 / 11:36

גם ענקית המחשוב הטייוואנית קופצת על העגלה של המחשבים המתקפלים: אחרי שלנובו הציגה את ה-X1 Fold, גם אסוס מציגה ב-CES 2022 מחשב עם מסך גמיש מתוצרתה, מסך OLED ענקי של 17 אינץ', לצד מחשבים נוספים

ZenBook 17 Fold OLED. אסוס,
ZenBook 17 Fold OLED/אסוס

כשלנובו הציגה לראשונה את ה-X1 Fold (בדקנו אותו כאן), היה זה עניין מרעיש. כעת, שנתיים אחר כך זה כבר פחות מרעיש, אבל עדיין חדשני ולא נפוץ בנוף. כעת גם אסוס הטאיוואנית קופצת על העגלה הדי ריקה עדיין של מחשבים מתקפלים עם מסך גמיש, וגדול במיוחד - 17 אינץ', כמעט ארבעה אינצ'ים באלכסון יותר מאשר לנובו, ומסך OLED בשם ZenBook 17 Fold OLED.

ה-ZenBook 17 Fold OLED החדש מתקפל לגודל של 12.5 אינץ' למצב נשיאה, או למסך ענקי לצפיה של 17.3 אינץ'. הרזולוציה היא של 2560 על 1920 פיקסלים וקצב רענון של 90 הרץ. מתחת למכסה המנוע גם נמצא כאן כל טוב שהתרגלנו אליו ממחשבי ה-ZenBook של אסוס: 16 גיגהבייט של זיכרון, טרה בייט של אחסון NVMe M.2 מהיר, WiFi 6E, בלוטות' 5.2, סוללה של 75 וואט/שעה אבל רק חיבור USB-C בודד של Thunderbolt 4. יש לקוות שאסוס מספקת עם המחשב גם רכזת שקעים, כי היא תהיה נדרשת. כן יש פה שקע אוזניות, בכל זאת זה גם טאבלט ממש גדול...

באופן מוזר, במפרט שקיבלנו אסוס לא מפרטים את סוג המעבד של ה- ZenBook 17 Fold OLED, אלא רק "מעבד אינטל העדכני" שזו הצהרה קצת מוזרה. יש לשער שנראה אותו עם מעבדי דור 12 של אינטל, שכן הם הכי מתאימים למשימה. עוד יש פה ארבעה רמקולים של הרמן קרדון עם תמיכה של דולבי אטמוס, ומקלדת אלחוטית נפרדת (נראה שתסופק בערכה), להקלדה נוחה עם מקשים בעלי מהלך של 1.4 מ"מ.

עוד הציגה אסוס מחשב ZenBook משודרג במה שהם מכנים "מהדורת חלל", שכוללת גב מסוגנן בהשראת תחנת החלל "מיר", מסך 4K וחומרה חזקה, רענון לסדרת ה-ZenBook ה-"רגילה" עם גב כחול שעוצב מחדש ואפשרות בחירה בין מעבדי אינטל או AMD, ומחשבים חדשים לגיימרים וגם מחשב כרומבוק חדש, שנראה מרשים.

  • עוד באותו נושא:
  • אסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully