וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיום החדש על שירות האינטרנט של SpaceX: חתולים

עודכן לאחרונה: 9.1.2022 / 13:25

לשירות האינטרנט בלוויין של חברת SpaceX סטארלינק יש איום לא צפוי: חתולים ממש אוהבים לשבת על צלחות הקליטה שלהם בחורף

שירות האינטרנט בלוויין של SpaceX סטארלינק זוכה להצלחה, עם יותר מ-100,000 התקנות בבתים במרוצת 2021. אבל כעת נתקל השירות בבעיה לא צפויה: חתולים, שממש אוהבים לשבת על צלחות הקליטה.

לצלחות הקליטה של סטארלינק יש תכונה מיוחדת למניעת הצטברות שלג וכפור על הצלחת, הכוללת גופי חימום המחממים את הצלחת.

כמו שיודע כל בעל חתול שמצא את החתול שלו יושב על הראוטר או על ממיר הטלוויזיה, אם זה פולט חום - חתול כבר ימצא את דרכו לשבת על זה, וזה בדיוק מה שקורה לצלחות הקליטה: חתולים רואים בהן מושב חם ונעים לנמנום בחורף, מתיישבים עליהן ומשבשים את החיבור, כמו שצייץ אהרון טיילור, בעליו הגאה של חיבור סטארלינק - וגם של חמישה חתולים שהתיישבו כולם על הצלחת. משתמש אחר ציין שהבעיה מתרחשת גם עם חיה אחרת שגילתה את מקור הנחמה הלא צפוי בחורף הקר - ציפורים.

ככה זה נראה

כמובן, לזה מצטרפת ההנחה שחתולים לפעמים פשוט עושים דווקא. כשגולשי טוויטר החלו להציע פתרונות משלהם לחימום החתולים בשלג, טיילור הרגיע אותם ואמר שלחמישיה הפרוותית יש גישה חופשית לבית מחומם ולכל מקום שירצו לרבוץ בו - הם פשוט מעדיפים את הצלחת, ולשבש לבעלים שלהם את הצפייה בנטפליקס.

לסטארלינק אגב אין ממש פתרונות למצב הייחודי, חוץ מאשר להמליץ להתקין את הצלחות במקומות קשים לגישה. מצד שני, כיון שמדובר בחתולים, כנראה שזה קרב אבוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully