וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפון מוזל ואוזניות: המוצרים החדשים של אפל ל-2022

עודכן לאחרונה: 10.1.2022 / 12:33

ענקית הטכנולוגיה צפויה לקיים אירוע הכרזה בעוד כחודשיים - ולחשוף את הדור השלישי של האייפון המוזל שלה. ומתי אנחנו צפויים לראות את האיירפודס פרו 2? הנה כל הפרטים

אייפון SE, אפל. ShutterStock
אייפון SE, אפל/ShutterStock

השמועות סביב אירוע האביב של אפל נמשכות: על פי פרסום של מארק גורמן, עיתונאי המסקר מקרוב את הטכנולוגיה יותר מעשור, החברה צפויה לקיים אירוע הכרזה וירטואלי - ברוח התקופה - בחודשים מרץ או אפריל 2022.

לדבריו של גורמן, אפל צפויה לחשוף את הדור השלישי של האייפון SE, המכשיר המוזל שלה, לצד דגמי iMac חדשים בגודל 27 אינץ' ודגמי Mac mini עם שבבי M1 Pro ו-M1 Max. באופן דומה קיימה אפל בחודש אפריל בשנה שעברה אירוע הכרזה, בו הכריזה בין היתר על ה-AirTags.

אייפון SE. ShutterStock
אייפון SE/ShutterStock

על פי דיווחים קודמים, המפרט של האייפון SE צפוי לקבל שדרוג למעבדי הקודם של אפל - בדומה לאייפון 12, אך עשוי לשמור על העיצוב הקיים שזהה מבחינה חיצונית לאייפון 8, עם מסך 4.7 אינץ' וכפתור בית עם חיישן Touch ID. בנוסף, הוא צפוי להגיע עם תמיכה ברשת הדור החמישי (5G).

מוצר נוסף שמעריצי אפל ממתינים לו תקופה ארוכה האיירפודס פרו 2 - אוזניות הפרימיום של אפל שלא זכו לשדרוג מאז 2019. עתה, על פי דיווח ב-DigiTimes, נראה כי האוזניות החדשות יוכרזו במחצית השנייה של 2022.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully