וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל עולה להתקפה ויוצאת נגד הצבע של הודעות ה-SMS באייפון

עודכן לאחרונה: 11.1.2022 / 23:02

ההודעות שאתם שולחים נצבעות בצבע כחול במכשירי אייפון? אתם בקבוצה של המקובלים: אפל הצליחה להפוך את משתמשי אנדרואיד ל"נחותים" יותר - ולבכירים בגוגל נמאס

אפל וגוגל. AP
אפל וגוגל/AP

רוב משתמשי אייפון יודעים את זה: הודעות SMS הודעות הנשלחות ממכשירי אנדרואיד מסומנות ביישום ההודעות של אפל, iMessage, בצבע ירוק, בעוד שמסרונים הנשלחים ממכשירי אייפון - נצבעים בצבע כחול. עתה, כתבה בוול סטריט ג'ורנל שעסקה בתופעה הצליחה לעצבן את הבכירים בגוגל.

בוול סטריט ג'ורנל עסקו בכך ש-iMessage, המשמש גם לקבל מסרונים רגילים (SMS), הפך לסמל סטטוס בקרב בני נוער בארה"ב, ויצר לחץ חברתי על צעירים לקנות מכשירי אפל - ולעיתים הוביל לנידוי של משתמשי אנדרואיד.

רוצים לקבל עדכוני טכנולוגיה לפני כולם? הצטרפו לעמוד האינסטגרם

"iMessage לא אמור להפיק תועלת מבריונות", נכתב בציוץ בעמוד הרשמי של אנדרואיד. הירושי לוקהיימר, ראש חטיבת אנדרואיד בגוגל, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "השימוש בלחץ חברתי ובריונות כאמצעי לשיווק מוצרים לא הגיוני עבור עבור חברה שמציגה את ההומניות והשוויוניות כחלק מרכזי בערכיה. הסטנדרטים קיימים היום כדי לתקן את זה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
הודעות באנדרואיד (מימין) בצבע ירוק. צילום מסך,
הודעות באנדרואיד (מימין) בצבע ירוק/צילום מסך

הכעס של גוגל כאן אינו מזולתנות גרידא, כמובן: החברה תרוויח מאוד מכך שאפל תהפוך את iMessage לזמינה במערכת ההפעלה שלה, שכן אחת הסיבות המרכזיות לכך שבארה"ב נרשם מעבר די דליל יחסית של משתמשים בין מכשירי אייפון לאנדרואיד בהשוואה למדינות אחרות, היא הפופולריות של iMessage במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully