וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבידוד? אלו חשבונות האינסטגרם שאתם חייבים לעקוב אחריהם עכשיו

עודכן לאחרונה: 16.1.2022 / 11:31

משתגעים בבית מהבידוד? הרכבנו בשבילכם רשימה מיוחדת של חשבונות אינסטגרם מכלל התחומים כדי לעזור לכם להפיג את השיעמום בבית. וואלה! תתחילו לעקוב

אינסטגרם. ShutterStock
אינסטגרם/ShutterStock

תקועים בבית בבידוד או סתם מסתגרים ושומרים על עצמכם מהאומיקרון? מאות אלפי ישראלים מטפסים על הקירות ומחפשים כיצד להפיג את השיעמום בבית בשיאו של הגל החמישי של הקורונה. לכן, החלטנו להרים את הכפפה ולהמליץ לכם על חשבונות האינסטגרם הכי שווים ברשת שיבדרו אתכם בזמן הקרוב.

חשוב לציין כי כל החשבונות הנ"ל הן בגדר המלצה בלבד ואין לייחס להם תחליף לייעוץ מקצועי בתחומים מסוימים הראויים לחוות דעת נוספת

אהבה

הרווקים של רוני - מדובר בחשבון האינסטגרם העסקי של רוני שינקמן, בלוגרית ומחברת ספרים בנושאי אהבה. תוכלו למצוא כאן אהבה על ידי פרסום עצמי בסטורי ולקבל עשרות פניות פוטנצאליות בחזרה.

טיולים

ארז דגן - אחד מהמומחים באינסטגרם לטיולי שטח ברחבי ישראל במקומות הכי מיוחדים ונסתרים. ייחודו של ארז הוא באיתור המקומות על ידי המלצה כיצד להגיע בזכות הוויז.

עמית בחובר - בלוגר טיולים שסוקר את הארץ ומגלה לכם מקומות שלא הכרתם. זכה אף לפרסום בערוצי הטלוויזיה בזכות המקומות המיוחדים שהוא חושף.

traveliri - בלוגרית טיולי יוקרה וקולינריה, בעלת המלצות שוות לטיולים בחו"ל שמצטלמים נהדר לסטורי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

בידור

מאיה ורטהיימר - הכוכבת הגדולה של האינסטגרם, אשת הקונסול והאישה שכבשה את הסטורי בזכות המשפחתיות הפוטוגנית והאותנטיות עם ביתה אסיה בסרטונים מתוקים וקורעים מצחוק.

הפשוטע - עמוד ממים קורע מצחוק שאי אפשר להישאר אדישים אליו.

עדן דניאל גבאי - אושיית הרשת שמככב בסרטוני ליפסינג שמכין בעצמו ושובר את הרשת בכל פעם מחדש. תופעה ששווה לעקוב אחריה בהקדם.

נדיר אליהו - אושיית האינסטגרם שהפכה לאימת הסלבס ומשחירה בסטורי כל דבר שזז במדינה. לראיון המיוחד איתו בוואלה! סלבס

העשרה

מתחת לרדאר - חשבון אינסטגרם חדש של חבורת צעירים שמייצרת תכני העשרה, סיקור תקשורתי וביקורתי שלא מתנצל - בהחלט שווה מעקב.

אומנות

מקס164 - יוצר תוכן ואושיית אינסטגרם המייצר אומנות ברמה גבוהה ביותר שאף זכה לפרסום בינלאומי באתרים בחו"ל.

גל יוסף - אמן תלת מימד ישראלי שכובש את הוליווד ביצירותיו מתחום ה-NFT. שיתף פעולה עם ג'סטין ביבר שאף עוקב אחריו באינסטגרם. שמנו עליו עין.

טכנולוגיה

ינון בן שושן - עורך וכתב הטכנולוגיה של וואלה! עם דיווחים בזמן אמת מעולמות הדיגיטל, טכנולוגיה והחדשנות. סלבס רבים המליצו עליו בסטורי כמוביל בתחומו.

אופנה

אור לוזון - היא האיט גירל המקומית שפשוט אסור לכם לפספס היא עובדת עם אנשי המקצוע הכי חמים בתעשייה, מלבישה את עומר אדם ואף חברה של בר רפאלי.

יובל כספית - בלוגרית אופנה עם סגנון ייחודי משלה שגם קיבל כינוי ברשת - ולאחרונה גם זכתה לקיר השראה באחת מהרשתות אופנה הכי פופולריות בעולם.

רותם דבש - יוצרת תוכן ובלוגרית אופנה שמספקת טיפים והמלצות שוות לקניות זולות.

סיקור טלוויזיה

בטטת כורסה - מכורים לטלוויזיה ורואים את כל הסדרות שיש? הכירו את החשבון שמסקר את כל תוכניות הריאליטי הכי לוהטות על המסך וגם מביא לכם סקופים לפני כולם.

אימוץ כלבים

אדופט - בית מחסה לכלבים עם ימי אימוץ בכל שישי בתל אביב. תזכו להיחשף בעמוד לעשרות כלבים מתוקים שמחפשים בית חם, כאשר התוכן מונגש בצורה יפהפייה וכל כלב זוכה ליחס חם ואישי.

wellness

נטע צ'רנר - בלוגרית לאורח חיים חיובי ותזונה בריאה, פליטת ריאליטי מהתוכנית 2025 ששודרה בקשת.

אלכסה דול - אתם זוכרים אותה כדוגמנית ופליטת ריאליטי מ"הישרדות". אך בשנים האחרונות אלכסה עשתה הסבה למאמנת אישית שמעודדת לאורח חיים חיובי ומשתפת בטיפים לתזונה טובה יותר וכן נותנת טיפים להעצמה אישית ולנשים בפרט.

בריאות

The dekel - עמוד אינסטגרם הנוגע לבריאות העור של סטודנטית לתואר שני ומהנדסת ביו רפואה.

תיירות חו"ל

יפעת חן כהן - בלוגרית טיולים, פודית וצלמת שמתעדת את המסע שלה ברחבי העולם בצורה מושלמת.

אוכל וקולינריה

בטן מלאה - זוג הורים עם תינוקת אחת שמסתובבים ברחבי העולם ומתעדים את המסע המשפחתי דרך עדשת המצלמה. תזכו לקבל מהם טיפים על מסעדות וטיולים שווים בעולם בצורה אותנטית וגם להיחשף לדרך החינוך העצמאית שלהם לביתם הקטנה שאינה במסגרת פורמלית.

דניאל עמית - אושיית האינסטגרם הכי מעוררת תאבון ברשת. התפרסמה בזכות סיר הפסטה המושחת שלה עם רוטב הגבינה עתיר הקלוריות ואף זכתה בתחילת הדרך לשיתוף פעולה עם אביב גפן שרצה רק לקבל טעימה מהפסטה המפורסמת. עמית משתפת במתכונים רבים, מוצרי בישול וגם טיפים ללייפסטייל ואופנה.

בת שי - יוצאת "מאסטר שף" 9, יוצרת תוכן ובלוגרית אוכל עם מתכונים שונים והמלצות סופר טעימות.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully