וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תו ירוק באפל: דורשת אישורי חיסון שלישי מעובדיה

עודכן לאחרונה: 18.1.2022 / 9:17

אפל הולכת בעקבותיה של גוגל בעניין מדיניות חיסוני חובה לעובדיה, ותדרוש מהם אישור חיסון שלישי או בדיקת קורונה שלילית בתוקף כדי להיכנס למשרדים ולחנויות

אפל. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אפל/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

אפל כעת דורשת מעובדיה בחנויות ובתאגיד להתחסן בחיסון השלישי נגד קורונה, החיסון המכונה בחו"ל "בוסטר". זאת לפי אימייל פנימי של החברה שהגיע לידי The Verge.

מרגע שעובד יהיה זכאי לקבל את החיסון השלישי לפי רשויות הבריאות, יהיה להם כחודש להיענות ולהתחסן. מי שייסרב להתחסן, יידרש לבדיקות תכופות כדי להיכנס לחנות אפל, חנות שותפים או משרדי החברה, זאת החל מה-15 בפברואר. עובדים שאינם מחוסנים או טרם הציגו תעודת התחסנות, יידרשו לבדיקות אנטיגן קבועות, החל מה-24 בינואר כדי להיכנס למשרדים.

בשנה שעברה, דרשה החברה מעובדים בלתי מחוסנים לעבור בדיקות יומיות לפני כניסתם למשרדים, ובדיקות תלת יומיות מעובדי החנויות. בתחילה דרשה אפל גם מעובדיה המחוסנים להיבדק נגד קורונה לפחות פעם בשבוע, ואז הפחיתה את התדירות.

חנות אפל ביוטה. GEORGE FREY, GettyImages
חנות אפל/GettyImages, GEORGE FREY

"בשל היעילות הדועכת של סדרת החיסונים הראשית נגד קורונה, והופעתם של ואריאנטים מידבקים כמו האומיקרון, חיסון שלישי הוא כעת חלק מתוכנית חיסוני הקורונה כדי להגן עליכם ממחלה קשה", כותבת הנהלת אפל לעובדיה.

באופן דומה, חברות כמו מטא (פייסבוק לשעבר), דרשה מעובדיה חיסון שלישי לפני החזרה למשרדים באופן מלא במרץ, ואילו גוגל, על אף שלא נקטה במדיניות דרישת חיסון שלישי רחבה לעובדיה, כן דורשת באופן גורף מעובדיה להתחסן בשתי המנות הראשונות, כמו גם בדיקות דו שבועיות. החברה אף החלה השבוע להוציא עובדים שלא הציגו אישורי חיסון או פטורים מתאימים, לחופשה בתשלום בת חודש. מי מבין עובדי גוגל שיבחר להמשיך ולא להתחסן, יועבר לחופשה ללא תשלום בת חצי שנה - שלאחריה יפוטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully