וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמי: סדרת ה-Galaxy S22 תוכרז ב-9 בפברואר

עודכן לאחרונה: 26.1.2022 / 15:48

פתחו את היומנים: על אף שהכל כבר כמעט נחשף בהדלפות בחודשים האחרונים, ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית הודיעה על אירוע ההכרזה השנתי שלה - בו תכריז על מכשירי הדגל החדשים. כל הפרטים

סמסונג. AP
סמסונג/AP

בחודשים האחרונים דלף כמעט כל פרט אפשרי על סדרת הדגל הבאים של סמסונג - Galaxy S22, וכעת החברה מאשרת באופן רשמי כי תקיים את אירוע Galaxy Unpacke 2022 ב-9 בפברואר. האירוע צפוי להתקיים בשעה 17:00 (שעון ישראל), וברוח התקופה יתקיים ללא קהל ויהיה זמין לצפייה בשידור חי.

על פי עוד עולה ההדלפות האחרונות נראה כי סמסונג תפתח את ההזמנה המוקדמת ב-14 בפברואר, כאשר ההשקה צפויה ב-25 בפברואר. ומה בנוגע לישראל? אם להסתמך על אירוע ההכרזה בשנים האחרונות, המכשירים החדשים צפויים להגיע לחנויות בארץ במקביל להשקה העולמית.

Galaxy S22 Ultra. LetsGoDigital,
הדמיה: דגם ה-Galaxy S22 Ultra/LetsGoDigital

מה אנחנו יודעים על סדרת הדגל הבאה?

סמסונג צפויה להכריז על שלושה מכשירים - Galaxy S22 ו-Galaxy S22 Plus, שיגיעו עם מסך Dynamic AMOLED 2X בגודל 6.06 אינץ' ו-6.55 אינץ' - בהתאמה, לצד דגם הפרימיום והיורש של מותג ה-Note - ה-Galaxy S22 Ultra, שיגיע עם מסך בגודל 6.8 אינץ'.

כמו כן, המכשירים צפויים להגיע עם מערכת השבבים החדשה של סמסונג ה-Exynos 2200, לצד שדרוג משמעותי במערך הצילום, אותו נראה בעיקר בדגם ה-Galaxy S22 Ultra, שיגיע עם חיישן ראשי ברזולוציה של 108 מגה-פיקסל. כמו כן, המכשיר צפוי לשלב את עט ה-S-Pen בתוך חריץ בחלקו התחתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully