וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אפל תקיים אירוע הכרזה בחודש הבא

עודכן לאחרונה: 6.2.2022 / 12:26

ענקית הטכנולוגיה צפויה לקיים את אירוע ההכרזה הראשון שלה ל-2022 בתחילת מרץ. בין החידושים: דגם אייפון מוזל עם מפרט עדכני ומחשבים חדשים. זה מה שידוע כרגע

אפל. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אפל/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

הפתעות נוספות על הפרק? כבר תקופה ארוכה שאנחנו שומעים דיווחים שונים על אירוע ההכרזה שאפל הראשון של אפל לשנת 2022. כעת, נראה כי החברה תקיים את האירוע ב-8 במרץ - כך על פי דיווח שמגיע מסוכנות הידיעות בלומברג.

בידיעה צוטטו מספר כמה גורמים, שסיפרו כי האירוע - ברוח התקופה - יערך ללא קהל ויועבר בשידור חי. עם זאת, הודגש כי התאריך עוד עשוי להשתנות בשל עיכובים בשרשראות האספקה.

רוצים לקבל עדכוני טכנולוגיה לפני כולם? הצטרפו לעמוד האינסטגרם

מה אנחנו יודעים על אירוע ההכרזה?

כמעט בוודאות אנחנו צפויים לפגוש את האייפון SE 3, המכשיר המוזל של אל אפל, שיקבל שדרוג למעבדי הדור הנוכחי (A15 Bionic) - בדומה לאייפון 13. כמו כן, המכשיר עשוי לשמור על העיצוב הקיים שזהה מבחינה חיצונית לאייפון 8, עם מסך 4.7 אינץ' וכפתור בית עם חיישן Touch ID.

לצד זה, החברה ככל הנראה תציג דגמי iMac חדשים בגודל 27 אינץ' ודגמי Mac mini עם שבבי M1 Pro ו-M1 Max. בנוסף, החברה צפויה לשחרר את iOS 15.4 שנמצא כעת בבדיקות בטא, ומאפשר לפתוח את נעילת המכשיר באמצעות זיהוי פנים גם אם המשתמש עוטה מסכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully