וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העט חוזר: סמסונג הכריזה על סדרת הגלקסי S22

עודכן לאחרונה: 9.2.2022 / 19:51

אחרי חודשים של שמועות ודיווחים, ענקית הטכנולוגיה חשפה את מכשירי הדגל החדשים שלה - והיורש של מותג ה-Note, ממנו נפרדה באופן סופי. וכמה זה יעלה לכם? כל הפרטים

גלקסי אס 22 אולטרה. סמסונג,
גלקסי אס 22 אולטרה/סמסונג

הראשונה לשנת 2022: בלי יותר מדי הפתעות, ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית חשפה הערב (רביעי) באירוע וירטואלי ללא קהל, שלושה סמארטפונים חדשים בסדרת הדגל שלה - גלקסי S22, גלקסי S22 פלוס וגלקסי S22 אולטרה - שמחליף את מותג ה-Note האהוב. ומה המחירים הרשמיים?

דגמי הבסיס - S22 ו-S22 פלוס

בשונה מהדור הקודם, שני דגמי הבסיס בסדרת הדגל - הגלקסי S22 והגלקסי S22 Plus, זוכים למסכים קטנים יותר בגודל של 6.1 אינץ' ו-6.6 אינץ' בהתאמה, כולל פאנל מסוג Dynamic AMOLED 2X Infinity-O, עם קצב רענון של 10 עד 120 הרץ, שיעניק חוויית גלילה וצפייה חלקה. מתחת למסך נמצא חיישן טביעות אצבע ביומטרי.

סדרת ה-Galaxy S22. סמסונג,
גלקסי S22 ו-S22 פלוס/סמסונג

מבחינה עיצובית, אין הבדל בולט לעין לעומת ה-S21, כאשר מערך הצילום האחורי עדיין נמצא בתוך בליטה מלבנית בצד השמאלי העליון של גב המכשיר ומתמזג עם מסגרת המתכת. השניים מגיעים עם מערכת השבבים Snapdragon 8 Gen 1 - כמו בגרסה שתמכר בארה"ב ובסין, ולא עם מעבד ה-Exynos 2200 כפי שהיה נהוג עד כה וספג לא פעם ביקורת בשל הבדלים משמעותיים לכאורה בביצועים.

מערך הצילום של המכשיר מצויד בארבע מצלמות:

  • מצלמת 50 מגה-פיקסל ראשית, עם מפתח צמצם f/1.8, ייצוב אופטי (OIS) ופוקוס אוטומטי
  • חיישן 12 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/2.2 לצילום בזווית רחבה
  • חיישן 10 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/2.4 וזום אופטי עד פי 3
  • מצלמת קדמית (סלפי) עם חיישן 10 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/2.2 ופוקוס אוטומטי
סדרת ה-Galaxy S22. סמסונג,
דגמי הגלקסי S22 – ללא שינוי עיצובי משמעותי/סמסונג

לדברי החברה, יכולות צילום הלילה החדשות של סדרת הגלקסי S22 כוללות את הגדלת החיישן ב-23% וטכנולוגיית Pixel Adaptive - מה שמאפשר כניסת אור בכמות גדולה יותר, חידוד והבלטה של הפרטים ולכידת צבעים שגורמים למצולמים לבלוט גם בחושך.

תכונת המסגור האוטומטי החדשה שימושית במיוחד בעת צילום סרטונים עם חברים; היא מאפשרת זיהוי ומעקב אחר עד עשרה אנשים ומכוונת אוטומטית את מיקוד המצלמה כך שכולם נראים חדים וברורים. שני המכשירים מבוססים על טכנולוגיית VDIS המתקדמת להפחתת תנודות ורעידות, ומאפשרים צילום חלק וחד גם תוך כדי תנועה.

גלקסי S22 פלוס. סמסונג,
יכולות צילום הלילה החדשות כוללות את הגדלת החיישן ב-23%/סמסונג

"מצלמות הטלפון שלנו חוללו מהפך אמיתי בדרך שבה אנחנו יוצרים תוכן, משתפים אותו ומתקשרים בינינו", אמר טיי-מון רו, נשיא חטיבת המובייל בסמסונג. "למעשה, אנחנו מבטאים את עצמנו ומתקשרים עם האנשים שחשובים לנו באמצעות תמונות וסרטונים. זאת הסיבה שבמכשירי סדרת ה-S החדשים התמקדנו בפיתוח יכולות צילום פורצות דרך, גם בצילום יום וגם בצילום לילה. יכולות אלה מבוססות על המכשירים עם הביצועים הכי טובים שהיו לנו עד כה".

שני המכשירים יהיו זמינים בצבעים שחור, לבן, ירוק וזהב-ורוד עם 8 גיגה-בייט זיכרון עבודה (RAM) ואחסון בנפח 128 או 256 גיגה-בייט.

גלקסי S22 פלוס. סמסונג,
"מצלמות הטלפון שלנו חוללו מהפך אמיתי בדרך שבה אנחנו יוצרים תוכן"/סמסונג

גלקסי S22 אולטרה

כפי שחזו הדיווחים והשמועות בחודשים האחרונים, דגם הפרימיום של סמסונג (שהוא הגדול, המתקדם וכמובן גם היקר בסדרה), הגלקסי S22 אולטרה, משלב לראשונה עט ה-S-Pen בחלקו התחתון - והופך ליורש של מותג ה-Note ממנו נפרדה החברה באופן וסופי.

"הגלקסי S22 אולטרה לוקח את הפונקציונליות של הגלקסי Note, את המאפיינים האהובים של סדרת ה-S וממזג אותם לחוויה ניידת ייחודית. זו קפיצת מדרגה בטכנולוגיה ניידת, הקובעת סטנדרט חדש למה שסמארטפון יכול להיות", אמר טיי-מון רו, נשיא חטיבת המובייל בסמסונג.

גלקסי S22 אולטרה. סמסונג,
העט חוזר: גלקסי S22 אולטרה/סמסונג

לדברי סמסונג, מדובר בעט החכם והמהיר ביותר שהיא ייצרה אי-פעם, עם זמן השהיה נמוך ב-70 אחוזים, כך שניתן לכתוב ולצייר באופן טבעי יותר על המסך. כמו כן, המכשיר משלב גימור זכוכית יוקרתי כאשר השטח הייעודי לעדשות חתוך במדוייק על פי צורתן במקום ריבוע או מלבן גדול כמשטח כמקובל ברוב הטלפונים כיום.

ה-Galaxy S22 Ultra. סמסונג,
גלקסי S22 אולטרה: היורש של סדרת ה-Note/סמסונג

המכשיר מצויד במסך QHD בגודל 6.8 אינץ', עם פאנל מסוג Dynamic AMOLED 2X Infinity-O וובהירות שיא של 1,750 ניט , קצב רענון של 120 הרץ וקצב ביצוע מדידות מגע של 240 הרץ במצב משחק. בנוסף, גם כאן ניתן למצוא את שבב ה-Snapdragon 8 Gen 1 בגרסה המקומית, לצד זיכרון עבודה (RAM) של 12 גיגה-בייט.

כמו כן, בסמסונג מבטיחים סוללה חזקה שתאפשר יותר מיום שלם של שימוש בין כל טעינה, עם מהירות טעינה בהספק 45 וואט. כך למשל, בחברה מציינים כי ניתן להקליט 54 דקות של וידאו לאחר טעינה של 10 דקות בלבד.

בגזרת הצילום, המכשיר כולל חמש מצלמות בסך הכל:

  • מצלמת 108 מגה-פיקסל ראשית, עם מפתח צמצם f/1.8, ייצוב אופטי (OIS) ופוקוס אוטומטי
  • חיישן 12 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/2.2 לצילום בזווית רחבה
  • מצלמת טלפוטו ברזולוציה של 10 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/2.4, ייצוב אופטי (OIS וזום אופטי עד פי 3
  • מצלמת טלפוטו נוספת ברזולוציה של 10 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/4.9, ייצוב אופטי (OIS) וזום אופטי עד פי 10
  • מצלמה קדמית (סלפי) עם חיישן 40 מגה-פיקסל, מפתח צמצם f/2.2 ופוקוס אוטומטי
ה-Galaxy S22 Ultra. סמסונג,
מצלמת סלפי עם חיישן 40 מגה-פיקסל/סמסונג

"המכשיר כולל חיישן 2.4um, שהוא חיישן הפיקסלים הגדול ביותר של סמסונג, המאפשר למצלמה ללכוד יותר אור ונתונים, וכך לשפר את התאורה והפרטים בסרטונים שלכם", אמרו בחברה, והוסיפו: "בנוסף, עדשת ה- Super Clear Glass המתקדמת תסייע לכם לצלם סרטוני לילה חלקים וברורים יותר ללא בוהק".

דגם האולטרה יהיה זמין בצבעים שחור-פנטום, לבן-פנטום, ירוק, בורדו, עם 12 גיגה-בייט זיכרון עבודה (RAM) ואחסון בנפח 256 או 512 גיגה-בייט.

כמה זה יעלה לכם? ממידע ממקור רשמי שהגיע למערכת וואלה! טכנולוגיה, אלו המחירים הצפויים:

חושבים ירוק

סדרת הגקלסי S22 כוללת את המכשירים האקולוגיים והידידותיים ביותר לסביבה של סמסונג עד היום, בזכות טכנולוגיות סלולריות חלוציות וגישה תומכת ומכבדת כלפי כדור הארץ. החברה הודיעה כי היא עובדת בשיתוף פעולה עם ארגונים מובילים כדי לסייע באיסוף רשתות דיג שננטשו בים ולשלב אותן בחומרי גלם עתירי-ביצועים המשמשים להרכבת הטלפונים של החברה.

החומרים האלה, מהם מיוצרת המסגרת של מכשירי גלקסי S22, מכילים 20% פלסטיק ימי ממוחזר מרשתות דיג שהושלכו. הסדרה כולה מכילה גם חומרי גלם נוספים ממוחזרים ביחידת הרמקול, וכן בחלקים הפנימיים של מקשי ההפעלה ועוצמת הקול.

  • Galaxy S22 - החל מ-3,050 שקלים
  • Galaxy S22 Plus - החל מ-3,849 שקלים
  • Galaxy S22 Ultra, דגם 256 גיגה-בייט - 4,800 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully