וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת השבבים של מאסק מציגה: אורגזמה לפי דרישה

עודכן לאחרונה: 7.2.2022 / 13:08

נוירולינק, חברת השבבים להשתלה במוח שנמצאת בבעלות האיש העשיר בעולם, תאפשר לכם להגביר את הגירוי והתגובה המינית. "בן הזוג יוכל לשחזר את אותה הנאה ולגלות איך האורגזמה של הפרטנר שלו מרגישה"

Neuralink. ניוראלינק,
Neuralink/ניוראלינק

האם ישנו פתרון טכנולוגי שיאפשר לאנשים לחוות אורגזמה בכל עת וגם ללא בן זוג? אם תשאלו את המיליארדר אילון מאסק, אז בקרוב כולנו נוכל לשדרג את חיי המין שלנו באמצעות צ'יפ שיושתל לראשנו.

למאסק יש שתי מטרות שאפתניות: להקים מושבה אנושית קבועה על מאדים וליצור טכנולוגיה המקשרת בין מוחות אנושיים לבינה מלאכותית. המטרה השנייה נדמית קרובה מאי פעם, וזאת בזכות הצ'יפ של חברת Neuralink (ניוראלינק) המפתחת שבבים להשתלה במוח, ונמצאת בבעלותו של מאסק.

Neuralink תוכנן במקור כדרך לסייע לאנשים שסובלים משיתוק מוחין ולאפשר להם להזיז זרועות רובוטיות באמצעות הצ'יפ הייחודי. אלא שכעת, הטכנולוגיה צפויה להתמקד ביצירת עונג מיני.

אילון מאסק. Britta Pederson, AP
אילון מאסק/AP, Britta Pederson

חוקרים רבים חקרו בעבר את הרעיון של גירוי ישיר של מרכזי ההנאה של המוח, במטרה לאפשר לאנשים להשיג חוויה מהנה ללא סמים ואלכוהול. בשנת 2001 ד"ר סטיוארט מלוי פיתח מכשיר שזכה לכינוי "האורגסמטרון". המכשיר תוכנן לטיפול בכאב, אבל כפי שהוא אמר בראיון ל-New Scientist: "הנחתי את האלקטרודות ופתאום הנסיינית התחילה לזעוק בנחרצות. שאלתי אותה מה קורה והיא אמרה, 'אתה תצטרך ללמד את בעלי לעשות את זה'."

מלוי גרם בטעות לנסיינית שלו לחוות אורגזמה, על ידי חיבור האלקטרודות של מערכת ניהול הכאב, לנקודה הנכונה בעמוד השדרה שלה. הטכנולוגיה עשויה להיות התקדמות משמעותית מהוויברטור המסורתי, אבל מלוי זקוק ליותר משישה מיליון דולר כדי להכניס את ה"אורגמטרון" לשוק - השקעה כלכלית גדולה מדי עבורו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

אלא שעבור המיליארד מאסק, כסף הוא ממש לא הבעיה. השבב של Neuralink שבו מאסק השקיע את מיטב כספו, מציע "אורגזמה לפי דרישה" ממש כמו ה"אורגמטרון" של מלוי. המכשיר 'תפור' ישירות לתוך המוח באמצעות רובוט רפואי מיוחד, וניתן יהיה להשתמש בו כדי להגביר את הגירוי והתגובה המינית לאורגזמה.

מעבר לכך שהמכשיר יאפשר לחוות אורגזמה לגמרי לבד, הוא עשוי לשפר את התקשורת המינית בין בני הזוג. "אם ניתן יהיה לתעד את תגובות ההנאה של אדם אחר באמצעות שבב, אז בן הזוג יוכל לשחזר את אותה הנאה ולגלות איך האורגזמה של הפרטנר שלו מרגישה", כך אומר מומחה הסקס-טק בן בארנס.

הצ'יפ נוסה בשנת 2020 על חזירה בשם גרטרוד, ובשנת 2021, מאסק פרסם סרטון שמציג קוף משתמש ב- Neuralink כדי לשחק במשחק מחשב בסיסי רק באמצעות כוח המחשבה. מאסק אומר שהחברה שלו צפויה להתחיל בהתחלת השבבים שלה בבני אדם עוד השנה. יש למה לחכות!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully