וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! תתחברו: צפו במבזק הטכנולוגיה השבועי

עודכן לאחרונה: 8.2.2022 / 22:59

וואלה! תתחברו בהגשת ינון בן שושן - המבזק הטכנולוגי שיביא לכם את כל מה שחשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה, וקצת מעבר. והפעם: אירוע ההכרזה של סמסונג, החידוש שיהפוך את החיים של משתמשי אייפון לקלים יותר והעדכון בוואטסאפ שכולנו חיכינו לו

וואלה! תתחברו/וואלה!

סמסונג תכריז מחר על סדרת הדגל החדשה שלה, אפל תאפשר לכם לפתוח את נעילת האייפון עם מסכה וכיצד תוכלו לשמור על עצמכם מפני ההונאות שמציפות את הרשת בתקופה האחרונה? - וואלה! תתחברו.

יש לכם שאלות למבזק הבא? הצטרפו לעמוד האינסטגרם

מחר זה קורה! סמסונג תכריז על סדרת ה-Galaxy S22

בחודשים האחרונים דלף כמעט כל פרט אפשרי על סדרת הדגל הבאים של סמסונג - Galaxy S22, ומחר בשעה 17:00 (שעון ישראל) החברה תקיים את אירוע Galaxy Unpacke 2022. ברוח התקופה, האירוע יתקיים ללא קהל ויהיה זמין לצפייה בשידור חי.

סמסונג צפויה להכריז על שלושה מכשירים - Galaxy S22 ו-Galaxy S22 Plus, שיגיעו עם מסך Dynamic AMOLED 2X בגודל 6.06 אינץ' ו-6.55 אינץ' - בהתאמה, לצד דגם הפרימיום והיורש של מותג ה-Note - ה-Galaxy S22 Ultra, שיגיע עם מסך בגודל 6.8 אינץ'.

אפל תאפשר לכם לפתוח את נעילת האייפון עם מסכה

על אף הירידה בתחלואה, אפל ממשיכה עם המאמצים להפוך את החיים של משתמשי אייפון לפשוטים יותר: בגרסת מערכת ההפעלה הבאה iOS 15.4, תאפשר אפל למשתמשים לפתוח את נעילת האייפון באמצעות זיהוי פנים (FaceID) גם אם הם עוטים מסכה. איך? על פי החברה "התכונה יודעת לזהות תווים יחודיים שסביב העין".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

פחות מילים - יותר אימוג'י

אוהבים לשלוח אימוג'י במקום להשתמש במילים? בקרוב זה יהיה פשוט יותר: וואטסאפ בוחנת בימים אלה אפשרות "להגיב" במהירות להודעות באמצעות אימוג'י (Reatctions). זה אומר שבמקום לשלוח לייק, סמיילי מחייך או לב כתגובה - תוכלו בלחיצה ארוכה על ההודעה לבחור את האימוג'י המתאים שיוסמן לצד ההודעה.

חוששים מהונאות? זה מה שכדאי שתדעו

בתקופה האחרונה אנחנו ערים לעלייה בתופעה שמטרידה את כולם - ניסיונות התחזות לחברות גדולות, בהן דואר ישראל, חברת החשמל וישראכרט. קיבלתם מסרון (SMS)? זה מה שכדאי שתדעו:

  • לחצתם על הלינק ויצאתם? סביר שלא קרה דבר
  • מסרתם פרטי אשראי? בטלו אותו באופן מיידי
  • קיבלתם הודעה על חוב או דרישה לאימות חשבון? פנו באופן יזום לחברה ובדקו איתם
  • ממתינים למשלוח? בדקו באופן יזום עם חברת המשלוח האם נשלחה מהם הודעה בנוגע לחבילה
  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully