וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדכון התוכנה הבא יהפוך את האייפון למכשיר לסליקת אשראי

עודכן לאחרונה: 9.2.2022 / 9:49

ענקית הטכנולוגיה הכריזה על שירות חדש שהופך את האייפון למסופון - וצפוי לשנות את הדרך בה בעלי עסקים מקבלים תשלום בקופה. כך זה עובד

אפל Tap to Pay. אפל,
Tap to Pay של אפל/אפל

הקופה הרושמת של בית העסק צפויה להשתנות: אפל הכריזה אמש (שלישי) על Tap to Pay - פיצ'ר המיועד לבעלי עסקים ויהפוך את האייפון למסוף סליקת אשראי. תחילה, העדכון צפוי להגיע למשתמשים בארה"ב בלבד.

"ככל שיותר ויותר צרכנים משלמים במגע באמצעות ארנקים דיגיטליים וכרטיסי אשראי, שירות Tap to Pay באייפון יספק לעסקים דרך מאובטחת, פרטית וקלה לקבל תשלומים ללא מגע ולספק חוויות תשלום חדשות באמצעות העוצמה, האבטחה והנוחות של אייפון", אמרה ג'ניפר ביילי, סגנית נשיא שירותי התשלומים של אפל.

לדברי החברה, אין צורך בחומרה נוספת כדי לקבל תשלומים ללא מגע - דבר שיאפשר לבעלי עסקים ניידים לקבל תשלום עבור השירות שהם מספקים בכל מקום, באמצעות הצמדה של כרטיס אשראי, סמארטפון או שעון לגב האייפון שלהם. כמו כן, אפל הודיעה כי חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברות האשראי המובילות - בהן ויזה, מאסטרקארד, אמריקן אקספרס ו-Discover.

אפל Tap to Pay. אפל,
אפל Tap to Pay/אפל

שירות ה-Tap to Pay משתמש באותה הגנה על נתוני תשלום כמו בשירות התשלומים של החברה, אפל Pay, כך שבעת התשלום לא נחשפים פרטי כרטיס האשראי של הלקוח וגם לא מועברים לבית העסק, ונעשה שימוש במזהה עסקה ייחודי בכל פעם מחדש.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • קופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully