וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קיבלנו הצצה ראשונה לסדרת ה-Galaxy S22

עודכן לאחרונה: 9.2.2022 / 20:30

עט חכם, מצלמה משודרגת ועיצוב רענן - בדגם אחד בלבד: רגע לפני ההכרזה החגיגית, לקחנו את דגמי הדגל החדשים לבדיקה קצרה. ומה החידוש המשמעותי ביותר? | צפו

הצצה ראשונה לסדרת ה-Galaxy S22 של סמסונג/ינון בן שושן

סמסונג הכריזה הערב (רביעי) על סדרת מכשירי הדגל החדשים שלה, Galaxy S22, וחשפה שלושה דגמים שונים: Galaxy S22, ו-Galaxy S22, לצד דגם הפרימיום - Galaxy S22 Ultra. רגע לפני ההכרזה וההשקה המקומית, הייתה לנו ההזדמנות להתנסות עם כל מכשירי הסדרה החדשה ולקבל הצצה ראשונה.

הצצה נוספת למכשירים החדשים - עכשיו באינסטגרם

את החידוש העיקרי תמצאו בדגם הפרימיום

מהזמן הקצר שהיה לי עם שלושת המכשירים הצלחתי להתרשם מהם מאוד - הן מהעיצוב והן מהביצועים. למעשה, דגמי הבסיס, ה-Galaxy S22 ו-Galaxy S22 Plus שומרים על מראה זהה לדור הקודם (ה-S21) ומגיעים עם תצוגה קטנה יותר ב-0.1 אינץ' - 6.1 ו-6.6 אינץ' בהתאמה, מה שהופך אותם לנוחים יותר לאחיזה, כמעט בדיוק במידה הנכונה.

מנגד, דגם ה-Galaxy S22 Ultra שומר על גודל תצוגה זהה של 6.8 אינץ', דבר שלא גומל חסד עם רבים מאיתנו שרגילים גם לאחוז במכשיר וגם להפעיל אותו עם אותה היד. עם זאת, המכשיר מקבל שדרוג נוסף ויפה יותר בחלקו האחורי - גימור זכוכית וחיתוך מדוייק של העדשות על פי צורתן במקום ריבוע או מלבן גדול כמו בדגמי הבסיס.

סדרת ה-Galaxy S22. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
סדרת ה-Galaxy S22 של סמסונג/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

מסך מרהיב - מצלמה עוד יותר

על כל זה אפשר להוסיף את הבשורה הגדולה ביותר למעריצים - שגם משפיעה על הביצועים: לראשונה, המכשירים שיגיעו לישראל כוללים את מערכת השבבים Snapdragon 8 Gen 1 - כמו בגרסה שתמכר בארה"ב ובסין, ולא עם מעבד ה-Exynos 2200 כפי שהיה נהוג עד כה וספג לא פעם ביקורת בשל הבדלים משמעותיים לכאורה בביצועים.

המסך, כצפוי מסדרת הדגל של סמסונג, מרהיב, עם צבעים רווים ומדויקים. בדגם ה-Ultra, בזכות הבהירות גבוהה של עד 1750 ניט (nits), התוצאה יותר ממצוינת. למעשה, סדרת ה-Galaxy S22 מציעה את החוויה הטובה ביותר ממכשיר של סמסונג, ואם לא שדרגתם את הסמארטפון כמה שנים, כדאי לעבור לאחד מהדגמים החדשים.

גלקסי S22. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
Galaxy S22 – מסך קטן יותר באינץ' בודד/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

באשר למערך הצילום, בכמה תמונות בודדות שצילמתי עם דגמי ה-S22 ו-S22 Plus, אפשר להבחין בהבדל באיכות הצילום בין הדגם הרגיל לדגם ה-S22 Ultra, זאת משום שהוא כולל מערך צילום מתקדם יותר המשלב מצלמה ראשית באיכות 108 מגה-פיקסל. בכל מקרה, התמונות שתקבלו יותר ממצוינות ועשויות לספק גם את המשתמשים שמצלמים יותר מהממוצע.

גלקסי S22 אולטרה. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
מצלמה משודרגת, Galaxy S22 Ultra/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

העט חוזר

מדובר בחידוש המשמעותי ביותר: אחרי שנפרדה מסדרת ה-Note באופן רשמי, החליטה סמסונג "לבלוע" את המותג האהוב אל תוך סדרת הדגל שלה - ושילבה חריץ ייעודי עבור עט ה-S-Pen שלה.

סמסונג מבטיחה כאן זמן השהיה נמוך ב-70 אחוזים, כך שניתן לכתוב ולצייר באופן טבעי יותר על המסך. הבשורות הטובות: זה מורגש. הרבה יותר נוח וטבעי לכתוב או לקשקש על המסך.

מחירים:

  • Galaxy S22 - החל מ-3,050 שקלים
  • Galaxy S22 Plus - החל מ-3,849 שקלים
  • Galaxy S22 Ultra, דגם 256 גיגה-בייט - 4,800 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully