וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל שיאומי הכריז על "מלחמה של חיים ומוות" נגד אפל

עודכן לאחרונה: 13.2.2022 / 9:55

מנכ"ל ענקית הטכנולוגיה הסינית מתכוון להפוך את החברה לספקית הסמארטפונים הגדולה בעולם עד 2025. כבר היום שיאומי מפעילה 10,000 חנויות קמעונאיות בסין, כאשר המטרה היא לגדול בעוד 20 אלף בתוך 3 שנים

שיאומי. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
שיאומי/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

חברת אפל מתמודדת עם תחרות מצד מותגים רבים ושונים, כשכולם מנסים להציע חלופות לאייפון. מבין כל החברות, נראה שענקית הטכנולוגיה הסינית שיאומי היא הנחושה ביותר לנצח את אפל בשוק הסמארטפונים היוקרתיים.

כפי שמדווח ה-South China Morning Post, מנכ"ל חברת שיאומי, לי ג'ון, פרסם ביום שלישי בפלטפורמת המיקרובלוגינג Weibo, הודעה שבה הצהיר: "אנו שואפים להגיע למדדים של אפל מבחינת המוצר והניסיון, ולהפוך למותג היוקרתי הגדול ביותר בסין בשלוש השנים הקרובות".

אם נשפוט את ההשקעות הרציניות של שיאומי, הרי שלא מדובר בתחרות בלבד מול אפל, אלא ממש "מלחמה של חיים ומוות". כבר היום שיאומי מפעילה 10,000 חנויות קמעונאיות בסין, ומתכוונת להתרחב ל-30,000 חנויות עד שנת 2025.

אייפונים. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
המטרה: לנצח את אפל/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

כדי להתחרות באפל ולנצח אותה, חברת שיאומי תצטרך לייצר סמארטפונים שעולים על האייפון בכל התחומים. בשל כך, ענקית הטכנולוגיה הסינית משקיעה 16 מיליארד דולר במחקר ופיתוח בחמש השנים הקרובות. המכירות של חברת שיאומי אמנם עלו על זו של אפל בשנה שעברה, אבל אפל היא כיום ספקית הסמארטפונים הגדולה בעולם ואחריה עומדות החברות סמסונג, שיאומי, Oppo ו-Vivo.

הרצון של שיאומי להפוך להיות המותג המוביל, נובע בין היתר מכל בעובדה שהיא כבר לא ברשימה השחורה של ארה"ב. כזכור, רגע לפני שנשיא ארצות הברית לשעבר דונאלד טראמפ סיים את כהונתו, הוא אסר על האמריקאים להשקיע בחברה בטענה שיש לה קשרים עם הצבא הסיני. שיאומי מצידה הכחישה את הנושא, הגישה תביעה וסיכלה זאת. בסופו של דבר, משרד ההגנה האמריקני הסיר את שיאומי מהרשימה השחורה.

שיאומי מתכננת לייצר טלפונים עם שלל פיצ'רים נחשקים, כמו היכולת להטעין את הטלפון בשמונה דקות. בזכות התכונות האלו והשקעות נוספות, ייתכן ששיאומי תצליח בעתיד לתת פייט לאפל ולהביס אותה.

  • עוד באותו נושא:
  • שיאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully