וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיקטוק, מאחוריך: הרילס הגיע למשתמשי פייסבוק בישראל

עודכן לאחרונה: 21.12.2022 / 14:58

אחרי מבחן מוצלח במספר מדינות, השיבוט של הרשת החברתית הסינית החל להופיע באפליקציית פייסבוק בישראל. בינתיים, רק אצל מספר מצומצם של משתמשים. כך זה נראה

פייסבוק. ShutterStock
פייסבוק/ShutterStock

המלחמה על לב המשתמשים נמשכת: רילס (Reels), השיבוט של אפליקציית טיקטוק שהוטמע באינסטגרם, החל להופיע בימים האחרונים למשתמשים באפליקציית פייסבוק בישראל. עד כה, הפיצ'ר היה זמין אצל משתמשים בארה"ב, קנדה, הודו ומקסיקו.

באמצעות הפיצ'ר החדש, שמופיע גם בתוך פיד החדשות וגם בתוך טאב ייעודי בראש האפליקציה - לצד ה-"סטוריז" וה-"חדרים", יכולים משתמשים לצפות בסרטונים ולהקליט קטעים חדשים שיפורסמו בפרופיל שלהם.

רילס בפייסבוק. צילום מסך, וואלה! טכנולוגיה
רילס בפייסבוק/וואלה! טכנולוגיה, צילום מסך
רילס בפייסבוק. צילום מסך, וואלה! טכנולוגיה
רילס בפייסבוק/וואלה! טכנולוגיה, צילום מסך

מה זה רילס? מדובר בפורמט שמאפשר למשתמשים ליצור סרטונים קצרים באורך של עד 60 שניות, עם מוסיקה ואפקטים שונים, בדומה למה שעושה כיום אפליקציית טיקטוק המתחרה. ניתן לשתף סרטונים עם העוקבים שלכם בפיד החדשות, ואם יש לכם חשבון ציבורי, אפשר להפוך אותם לזמינים לקהל הרחב באמצעות הטאב הייעודי של רילס.

על אף שמטא מתמקדת בהצלחה של הפלטפורמה באינסטגרם, התקווה כמובן היא שהפיצ'ר החדש יצליח איפה שהיו רוצים שיצליח - באפליקציה הראשית של פייסבוק, שאיבדה חצי מיליון משתמשים בשלושת החודשים האחרונים של 2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully