וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב אצלכם: כמה חידושים מעניינים בדרך לאינסטגרם

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 11:03

מנכ"ל אינסטגרם, אדם מוסרי, הכריז על עדכון חדש שיחסוך לכם לא מעט כאב ראש בהודעות הפרטיות. ויש עוד כמה הפתעות שיגיעו בקרוב לאפליקציה. הנה כל הפרטים

אינסטגרם ממשיכה להתעדכן עם פיצ'רים נוספים: מנכ"ל החברה אדם מוסרי הכריז אמש (שני) על תכונה חדשה - Private Story Likes - המאפשרת לכם לעשות לייק לסטורי בלי שהאדם שאתם עוקבים אחריו יקבל הודעה על כך ב-DM (תיבת ההודעות).

עד היום כל מי שהגיב לנו לסטורי עם ריאקשן של לב, הגיע אלינו לתיבת ההודעות הפרטיות (DM) כהודעה. מעתה, מי שיגיב עם אימוג'י של לב על הסטורי לא יגיע יותר ל-DM. במקום זה יהיה אייקון לב בתחתית הסטורי (ליד Send Message) כך שתוכלו לראות את כל מי שעשה לכם לב ביחד עם המידע על מי צפה לכם בסטורי. מד הלבבות יהיה פרטי וחשוף לעיני המשתמש בלבד כמו מספר הצפיות.

עוד עדכונים שיגיעו אליכם בקרוב

מלבד העדכון הקליל, מטא ממשיכה להעתיק את טיקטוק ותאפשר לכם לנעוץ פוסטים בפרופיל כך שיופיעו בראש העמוד למי שמבקר בפרופיל - כך על פי דיווח של חוקר האפליקציות אלסנדרו פאלוצי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בנוסף, פאלוצי פרסם לאחרונה כי אינסטגרם תאפשר בקרוב לערוך את סדר הפוסטים בפרופיל על פי רצונכם. כך תוכלו להזיז למקום אחר תמונה שפחות אהבתם, אך שלא תרצו למחוק. חידוש מעניין נוסף נמצא בפיצ'ר ה-Your Activity, שיאפשר לכם בקרוב למחוק תגובות ופסוטים במרוכז ובמהירות.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully