וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת ענק: אינטל רוכשת חברת שבבים ממגדל העמק ב-5.4 מיליארד דולר

עודכן לאחרונה: 15.2.2022 / 13:48

ענקית השבבים הודיעה כי היא רוכשת את טאואר סמיקונדקטור הישראלית. מנכ"ל החברה: לא יכולתי להיות גאה יותר בחברה ובעובדים המוכשרים והמסורים שלנו"

טאואר. Creative Commons
מטה טאואר במגדל העמק/Creative Commons

ענקית הטכנולוגיה אינטל עושה עסקה נוספת בישראל: החברה הודיעה הבוקר (שלישי) כי היא רוכשת את יצרנית השבבים ממגדל העמק טאואר סמיקונדקטור תמורת כ-5.4 מיליארד דולר. מדובר בעסקה הגדולה ביותר של אינטל, מאז שרכשה את מובילאיי ב-2017 תמורת 15 מיליארד דולר.

"היצע הטכנולוגיות הייחודיות של טאואר, יכולת הייצור העולמית שלה וקשרי הלקוחות החזקים יסייעו להרחיב את שירותי ה- foundry של אינטל ולקדם את המטרה שלנו להפוך לספקית מרכזית של ייצור שבבים ברחבי העולם", אמר פאט גלסינגר, מנכ"ל אינטל.

רוצים לקבל עדכוני טכנולוגיה לפני כולם? בואו לעמוד האינסטגרם

עובדי טאואר סמיקונדקטור. טאואר סמיקונדקטור,
עובדי טאואר סמיקונדקטור/טאואר סמיקונדקטור

הרכישה, כך לדברי החברה, מקדמת באופן משמעותי את אסטרטגיית ה-IDM 2.0 של אינטל, כאשר היא מרחיבה עוד יותר את יכולת הייצור, טביעת הרגל העולמית וההיצע הטכנולוגי שלה כדי לתת מענה לביקוש בתעשייה. מי שייצג את טאואר בעסקה הם עוה"ד אברמי וול ושרון רוזן ממשרד פישר (FBC).

"עם היסטוריה עשירה, טאואר בנתה היצע מדהים של טכנולוגיות אנלוגיות ייחודיות ומתקדמות ופתרונות ייצור המבוססים על שותפויות עמוקות עם לקוחות, יחד עם יכולות ייצור עולמיות. לא יכולתי להיות גאה יותר בחברה ובעובדים המוכשרים והמסורים שלנו", אמר ראסל אלוואנגר, מנכ"ל טאואר.

"יחד עם אינטל, נניע הזדמנויות צמיחה חדשות ומשמעותיות ונציע ערך גדול אף יותר ללקוחותינו באמצעות חבילה מלאה של פתרונות טכנולוגיים יחד עם טביעת רגל עולמית רחבה מאוד. אנו מצפים להיות חלק בלתי נפרד מהיצע ה- foundryשל אינטל".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מפעל טאואר סמיקונדקטור. טאואר סמיקונדקטור,
"יחד עם אינטל נניע הזדמנויות צמיחה חדשות ומשמעותיות". מפעל החברה במגדל העמק/טאואר סמיקונדקטור

המומחיות של טאואר בטכנולוגיות אנלוגיות ייחודיות, כגון תדרי רדיו (RF), ממירי מתח (power management) סיליקון גרמניום (SiGe) וחיישנים תעשייתיים, יחד עם שותפויות נרחבות של IP ואוטומציה של עיצוב אלקטרוני (EDA), וכושר ייצור עולמי יספקו ערך רב הן ללקוחותיה של אינטל והן ללקוחותיה של טאואר ברחבי העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • אינטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully