וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לאמריקאים יש קופת חולים: הסטארטאפ הישראלי שמטריף את ארה"ב

עודכן לאחרונה: 17.2.2022 / 12:01

אנטידוט, סטארטאפ ישראלי המפעיל קופת חולים וירטואלית מבוססת בינה מלאכותית בארה"ב, נכנס לרשימה האקסקלוסיבית של ה-New York City Health Business Leaders הבוחרים את הסטארטאפים המבטיחים ביותר בתחום הבריאות: "מסוגלים להגיע למטופלים ללא הבדל דת, מין וגזע"

אנטידוט (Antidote), סטארטאפ ישראלי המפעיל קופת חולים וירטואלית מבוססת בינה מלאכותית בארצות הברית, נכנס לרשימה האקסקלוסיבית של ה-New York City Health Business Leaders הבוחרים מידי שנה את הסטארטאפים המבטיחים ביותר בתחום הבריאות בארה"ב, בהתבסס על חוות דעת של אנשי ההון-סיכון המובילים בבריאות דיגיטלית בארה"ב לצד יזמים בולטים מהענף. אנטידוט אינה החברה הישראלית היחידה הנכללת ברשימה, שם ניתן למצוא גם את אימונאיי, נימ, טייטוקר, קיי הלת', אינשורייט ועוד, דבר המעיד על מגמת התחזקות של האקוסיסטם הישראלי גם בענף הטכנולוגי של בריאות והנגשת שירותי רפואה לציבור הרחב בארה"ב ובעולם.

החברות נשפטות על פי מספר גורמים, בין היתר: מנהיגות החברה, מספר עובדים, מקורות המימון והכנסות (אם מפרסמים אותן), התאמה לשוק, גיוון ושוויון וגם מעורבות קהילתית. ההישג של אנטידוט מרשים במיוחד מכיוון שהחברה החלה לפעול באופן מעשי בשוק לפני פחות משנה.

אביחי סודרי, דוויד זלוטניק, קארין בל פדר, בן אנוש. יחצ,
מייסדי אנטידוט מימין לשמאל: אביחי סודרי, דוויד זלוטניק, קארין בל פדר, בן אנוש/יחצ

"להיות בין החברות המדהימות האלו ברשימת ה-NYC Digital Health 100 זה ניצחון מדהים עבור אנטידוט", מוסר מנכ"ל אנטידוט אביחי סודרי. "החזון שהוביל אותנו מההתחלה זה שלכל אחד יש את הזכות לקבל טיפול רפואי באיכות גבוהה ללא הבדל גזע, מין ומעמד. אנטידוט מסוגלת להגיע למטופלים שונים עם רקע שונה, ולספק להם שירותיים רפואיים וקהילה של רופאים איכותיים".

אנטידוט נוסדה בעקבות האמונה ששירותי בריאות יומיומיים הם זכות יסוד וצריכים להיות נגישים לכל. החברה מציעה פלטפורמת טיפול וירטואלית בה מטופלים יכולים ליצור קשר בצורה חלקה עם ספקי שירותי בריאות ראשוניים. בעזרת טכנולוגיית הבינה המלאכותית אנטידוט מקשרת בין מטופלים לרופאים בזמן אמת ובפלטפורמות שונות. ב-2022 אנטידוט מתכוונת להתרחב לתחומים נוספים כמו בריאות הנפש, בריאות נשים ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • סטארטאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully