וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב: המצלמה של ה-Galaxy S22 Ultra מתרסקת במבחנים

עודכן לאחרונה: 22.2.2022 / 12:55

לא נעים: מכשיר הפרימיום החדש והיקר של סמסונג דורג מתחת לסמארטפונים בני יותר משנה - ומתחת למתחרה הגדולה ביותר שלה, אפל • איך? הנה ההסבר המלא

גלקסי אס 22 אולטרה. סמסונג,
גלקסי אס 22 אולטרה/סמסונג

אאוץ': אתר הצילום DxOMark, הסמכות המוכרת ביותר לתחום הצילום בסמארטפון, פרסם את תוצאות הבדיקה שלהם למכשיר הדגל החדש של סמסונג, ה-Galaxy S22 Ultra - ונראה שבענקית הקוראינית היו מעדיפים (שוב) שהתוצאות ההו-כה-לא מחמיאות לא יפורסמו כלל.

המכשיר, שעיקר ההשקעה בו הוקדשה למערך הצילום המתקדם, קיבל ציון נמוך מאוד של 131 נקודות בלבד - נמוך יותר מהאייפון 13 פרו וסמארטפום הדגל של גוגל, ה-Pixel 6. אם נפרק את הציונים נראה שצילום הווידאו של ה-Galaxy S22 Ultra זכה ל-134 נקודות וצילום התקריב קיבל 86 נקודות בלבד.

עם זאת, חשוב לציין: המכשיר שנדבק משלב ב את מעבד ה-Exynos 2200 של סמסונג, וב-DxOMark ציינו כי ייתכן שדגם ה-Snapdragon 8 Gen 1, שיגיע גם לישראל, יספק תוצאות טובות יותר.

Samsung Galaxy S22. пресс служба,
שוב: ציון לנמוך למכשיר הדגל של סמסונג/пресс служба

נוסף על כך, המכשיר דורג בתחתית כאשר המצלמות של סמארטפונים ישנים יותר - כמו השיאומי Mi 10 Ultra ו-Huawei Mate 40 Pro, שהושקו לפני יותר משנה, זכו לדירוג גבוה יותר באופן משמעותי.

מה השתבש? ובכן, ב-DxOMark מסבירים כי מערך הצילום לא מתמודד היטב בתנאים תאורה מאתגרים כמו לילה, ובאופן כללי הביצועים נמוכים בהשוואה לסמארטפונים אחרים בקטגוריית הפרימיום. מנגד, המכשיר קיבל ציון לשבח בתמונות בתאורה טובה: "התמונות מציגות צבעים יפים וטווח דינמי רחב".

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully