וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא מפתח: רב-בריח משיקה דלתות כניסה חכמות

עודכן לאחרונה: 22.2.2022 / 13:56

החברה השיקה את SMART - דלתות כניסה חכמות ומעוצבות במבחר סגנונות, בעלות מנעול חכם אינטגרלי חבוי בגוף הדלת הנשלט דרך אפליקציה ומאפשר פתיחה ונעילה חכמה של הדלת. המכירה תחל בחודש הקרוב

דלת כמה של רב-בריח. רב-בריח,
דלת חכמה של רב-בריח/רב-בריח

50 שנה אחרי שהשיקה את דלת ה"פלדלת", קבוצת "רב בריח" משיקה היום (שלישי* את מותג את הדלתות החכמות SMART - דלתות כניסה חכמות ומעוצבות במבחר סגנונות, בעלות מנעול חכם אינטגרלי חבוי בגוף הדלת הנשלט דרך אפליקציה.

לדברי החברה, "בפיתוח הדור החדש של דלתות הכניסה החכמות SMART הושקעו מעל 1 מיליון שקלים". כמו כן, החברה מעריכה כי בתוך כ-3 שנים שוק דלתות הכניסה החכמות בישראל יעמוד על כ-100 מיליון שקלים.

דלת כמה של רב-בריח. רב-בריח,
דלת חכמה של רב-בריח/רב-בריח

"פיתוח סדרת הדלתות החדשה ארכה קרוב לשנתיים וזאת על מנת להגיע לתוצאה הבטוחה, האיכותית, הטכנולוגית והמעוצבת ביותר בשוק הדלתות בישראל", אומר עידן זו ארץ מנכ"ל קבוצת רב בריח. "בדלתות הכניסה SMART השקענו את הטכנולוגיה הישראלית המתקדמת ביותר המאפשרות פתיחה ונעילה חכמה במגוון אפשרויות - אפליקציה, זיהוי פנים (בדור.2), טביעת אצבע או קודן לאיכות החיים המתקדמת ביותר".

סדרת SMART מאפשרת ללקוח לבחור את העיצוב לפי הטעם וסגנון הבית ולהפוך את הדלת לחכמה כבר בשלב הייצור. כל אחת מהדלתות של המותג כוללת נעילה ברמת אבטחה גבוהה ביותר ומשלבת מנעול חכם אינטגרלי חבוי בגוף הדלת. ניתן לבצע פתיחה ונעילה חכמה של הדלת באמצעות אפליקציה ייעודית הכוללת מפתח וירטואלי או באמצעות זיהוי פנים, קורא טביעת אצבע, קודן או שלט רחוק.

הדלת החכמה כוללת סוללות נטענות לשימוש של מעל 1,250 מחזורי הפעלה, כך שיש להטעין את הסוללות בתדירות מאוד נמוכה. מכירת הדלתות תיפתח במהלך החודש הקרוב בכל אולמות התצוגה של רב-בריח ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully