וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטיוב, מאחורייך: טיקטוק מעלים הגבלת משך סרטונים ל-10 דקות

עודכן לאחרונה: 1.3.2022 / 10:54

פלטפורמת הסרטונים הקצרים הפופולרית בקרב צעירים מעלה הילוך מול יוטיוב: ממגבלה של 3 דקות, למגבלה של 10 דקות משך לסרטון - טיק טוק תיראה פחות כפלטפורמה לסרטונים קצרים

טיקטוק. ShutterStock
טיקטוק/ShutterStock

טיק טוק נכנסת לטריטוריה של יוטיוב: אתמול (ב') הודיעה החברה כי היא מעלה את ההגבלה של משך הסרטונים שמשתמשים יכולים להעלות לעשר דקות סרטון, במקום שלוש כיום. את הרחבת משך הזמן לשלוש דקות העלתה טיק טוק מדקה ביולי האחרון, כעת, בצעד שנראה שנועד להתחרות בפלטפורמת שיתוף הווידאו הוותיקה יותר יוטיוב, היא מעלה את ההגבלה לעשר דקות.

על אף שטיק טוק עלתה לגדולה, כשהיא נישאת על הטרנד של סרטונים קצרצרים, לעתים טיפשיים או משעשעים שנועדו ללכוד את תשומת הלב של הצופה בזרם בלתי פוסק של אפיזודות קצרות - נראה שהפלטפורמה מנסה להתבגר. עם העלאת ההגבלה לעשר דקות, טיק טוק בהכרח מנסה לפנות כעת לקהל בוגר יותר, ולאפשר תכנים מורכבים יותר תוכנית ממופעי ריקוד, אתגרי תנועה, טיפים או בדיחות.

יוטיוב. ShutterStock
רוצה להפוך ליוטיוב?/ShutterStock

באופן אירוני, נראה שפלטפורמות הווידאו חיות כולן בתחושת החמצה ו-FOMO מתמדת, ושאצל המתחרים הדשא תמיד ירוק יותר: בשעה שטיק טוק מעלה את משך הסרטונים, פלטפורמות כמו אינסטגרם ויוטיוב ניסו לחקות את ההצלחה שלה דווקא עם השקת תכונות של סרטונים קצרצרים בני דקה, כמו Reels באינסטגרם ו-Shorts ביוטיוב.

מסתמן שמציאת האורך הנכון של סרטון עבור יצירת רווח לפלטפורמה הוא משחק של איזון: תוכן ממושך יותר קל יותר להמרה ומושך יותר לגולשים, אבל טיק טוק עשויה בכך גם לאבד את התזזיתיות והאופי המיוחד שגרם לבני נוער להימשך אליה. המשך יבוא, והוא יהיה בן יותר משלוש דקות.

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully