וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחימה באירופה: אפל מפסיקה למכור את מוצריה ברוסיה

עודכן לאחרונה: 2.3.2022 / 8:17

הסנקציות של עמק הסיליקון נגד מוסקבה נמשכות - ומכוונות לא רק אל נשיא רוסיה: ענקית הטכנולוגיה עוצרת את כל היצוא של מוצריה ומגבילה את שירות התשלומים

אפל. AP
אפל/AP

הטבעת סביב רוסיה מתהדקת: ענקית הטכנולוגיה אפל הודיעה אמש (ג') כי בתגובה לפלישה הרוסית לאוקראינה היא מפסיקה למכור את כל מוצריה ברוסיה. כמו כן, בחברה הודיעו כי היא עוצרת את כל היצוא למדינה ומגבילה את השימוש בשירות התשלומים אפל Pay.

המכירות הופסקו בעקבות מכתב ששלח בשבוע שעבר סגן ראש ממשלת אוקראינה, מיכאילו פדורוב, למנכ"ל אפל טים קוק, בדרישה להפסיק לעשות עסקים עם רוסיה ואזרחיה, זאת בין היתר על ידי חסימת הגישה מהמדינה לאפסטור.

עם זאת, הסנקציות של עמק הסיליקון נגד מוסקבה לא עוצרות כאן: בעקבות הסנקציות להן שותפות רוב מדינות המערב, הוסרו כרטיסי אשראי של בנקים רוסיים מובילים משירותי התשלום המקוונים - בהן אפל Pay וגוגל Pay. במקביל, גוגל אישרה אמש כי הסירה פרסומים של רשתות תקשורת רוסיות ממנוע החיפוש שלה.

טים קוק, מנכ"ל אפל בהשקת אייפונים חדשים, 13 באוקטובר 2020. רויטרס
מנכ"ל אפל, טים קוק/רויטרס

לפני מספר ימים התייחס מנכ"ל אפל ללחימה באירופה וכתב בציוץ בטוויטר: "אני מודאג מאוד מהמצב באוקראינה. אנחנו עושים כל שביכולתנו למען הצוותים שלנו שם ונתמוך במאמצים ההומניטריים המקומיים. אני חושב על האנשים שנמצאים כרגע תחת מתקפה ומצטרף לכל הקריאות לשלום".

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • רוסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully