וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל תקיים אירוע הכרזה בשבוע הבא - וזה מה שצפוי

עודכן לאחרונה: 7.3.2022 / 14:27

פתחו יומנים: ענקית הטכנולוגיה הודיעה באופן רשמי כי תקיים בשבוע הבא את אירוע ההכרזה הראשון שלה לשנת 2022 - ותחשוף שורה של מוצרים חדשים, כולל אייפון חדש

אפל. אפל,
אפל/אפל

אייפון מוזל, אייפד ומעבד חדש: אפל שלחה אמש (חמישי) הזמנה לאירוע מיוחד תחת הכותרת "Peek Performance" שתערוך ב-8 במרץ בשעה 20:00 (שעון ישראל). האירוע יועבר בשידור חי מאולם על שם סטיב ג'ובס במטה החברה בקופרטינו, קליפורניה.

החברה לא ציינה מה תחשוף, אך על פי השמועות, אפל צפויה להכריז על הדור השלישי של ה-iPhone SE - הדגם המוזל של סמארטפון הדגל שלה. ככל הנראה, המכשיר ישמור על העיצוב הקיים שזהה מבחינה חיצונית לאייפון 8, עם מסך 4.7 אינץ' וכפתור בית עם חיישן Touch ID. בנוסף, הוא ישלב את השבב A15 ויתמוך ברשת הדור החמישי (5G).

רוצים לקבל עדכוני טכנולוגיה לפני כולם? הצטרפו לעמוד האינסטגרם

אייפון SE. ShutterStock
אייפון SE דור שני/ShutterStock

לצד זה, אפל כנראה תכריז גם על אייפד אייר חדש - שישמור על עיצוב זהה לדור הנוכחי. אז מה החידושים? על פי הערכות, הטאבלט יזכה לשדרוג במעבד ויתמוך ב-5G. בנוסף, החברה צפויה לשדרג את מצלמת ה-FaceTime שתתמוך ב-Center Stage, פיצ'ר ששומר על האובייקט במרכז גם בזמן תזוזה.

כמו כן, אנחנו צפויים גם לקבל שבב חדש בסדרת ה-M. הדיווחים מדברים על דגם Mac Mini חדש שיגיע עם שבב M1 Pro או M1 Max, או אפילו דגם Macbook Pro בגודל 13 אינץ' שיגיע עם שבב M2 - ממשיך דרכו של מעבד ה-M1 שזכה לביקורות מצוינות. בינתיים, לאכזבת המעריצים, נראה שאפל לא תחשוף את הדור השני של האיירפודס פרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully