וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2.5 מיליון איש צפו ולא האמינו בת כמה הסבתא הזו

עודכן לאחרונה: 6.3.2022 / 21:51

סבתא שנראית צעירה בלפחות 20 שנה מגילה האמיתי, הדהימה את העוקבים בטיקטוק כשחשפה בת כמה היא (ואמרה ששגרת הטיפוח שלה היא רק סבון!)

סבתא הדהימה את הגולשים בטיקטוק כשחשפה את גילה האמיתי, כשהעוקבים הרבים שלה טענו שהיא נראית צעירה בשני עשורים לפחות.

האישה הקנדית, ששמה לא פורסם, הפכה לוויראלית לאחר שבתה דייליס בארנט רדקה, שיתפה סרטון של אמה וחשפה שהקרדיט למראה הצעיר שלה הוא בזכות 'גנים טובים' ושמירה על פעילות.

הצופים נדהמו לגלות שהיא בת 90(!) לא משקיעה כסף במשטר טיפוח יקר, וכל מה שהיא משתמשת בו זה "חתיכת סבון, מים לניקוי פנים וקרם פנים".

רוצים לקבל עדכוני טכנולוגיה לפני כולם? הצטרפו לאינסטגרם

עוקב אחד כתב: 'אין מצב! היא ברצינות בת 90. אלוהים, היא האישה שהתבגרה בצורה היפה ביותר שראיתי אי פעם. אני נדהם!' אחר כתב: 'היא בת 90??? או שאני טועה בקריאה? אין מצב שהיא בת 90". שלישית הוסיפה: 'היא נראית טוב יותר ממני בגיל 37'.

דיליס הסבירה שלאחר שהסרטון הראשון של אימא שלה נצפה יותר מ-2.5 מיליון פעמים והעוקבים רצו לדעת מה הסוד שלה להישאר צעירה במראה, אולם בת ה-90 התעקשה ש"אין לה סוד".

היא אמרה שהיא חושבת שהיא "באמת ברת מזל בגלל הגנטיקה הטובה שלה", אבל הודתה שזה לפחות בחלקו גם בזכות אורח החיים שלה, כי אמה מתה בגיל 82.

צפו בה מתאמנת

"משהו בתוכי גורם לי לדעת שאני מרגישה טוב יותר כשאני מסתובבת", היא הסבירה, "לא הלכתי לחדר כושר שנים על גבי שנים על גבי שנים". למרות זאת הסבתא שומרת על פעילות גופנית כל יום, כולל שגרת כושר של "לפחות שעה וחצי, אולי קצת יותר" של פעילות גופנית הכוללת כדור, מתיחות, משקולות וקרדיו. חלק מהעוקבים ניצלו את ההזדמנות כדי להדגיש את החשיבות של פעילות גופנית כדי להישאר צעירים בגוף ושיתפו את החוויות שלהם ושל קרוביהם כמו הצופה שכתב: "אבא שלי בן 93 ועדיין מרים משקולות מדי יום. הוא תמיד נשבע שהפעילות הגופנית שומר גם על המוח שלו חד יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully