וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שלעגה לאפל: זה המהלך שיאכזב את מעריצי סמסונג

עודכן לאחרונה: 7.3.2022 / 10:08

ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית צפויה להסיר את המטענים מהאריזה גם בדגמים זולים יותר, ורוצה שתאמינו שהסיבה לכך נמצאת במחויבת לשמירה על הסביבה

סמסונג. GettyImages
סמסונג/GettyImages

באוקטובר 2020 הכריזה אפל על סדרת האייפון 12, והודיעה כי המכשירים החדשים יגיעו עם כבל טעינה בלבד, ללא מטען (מתאם קיר) וללא אוזניות. ההחלטה הזו גררה לא מעט לעג מצד ענקיות טכנולוגיה, בהן סמסונג, שהחליטה מספר חודשים לעשות את אותו הדבר - ולהוציא את המטען מהאריזה של סדרת הדגל שלה.

עתה, על פי דיווח באתר Sammobile, המבוסס על מידע מספקים באירופה, הגזרה של סמסונג צפויה להתרחב - ומכשירים ישנים יותר יגיעו גם כן ללא מתאם קיר. כמו אפל, גם ענקית הטכנולוגיה הדרום קוראינית רוצה שתאמינו שהסיבה לכך נמצאת במחויבת לשמירה על הסביבה, ולא כי זה מוריד את עלות הייצור של המכשירים.

Galaxy M52. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
גם מכשירים זולים יותר יגיעו ללא מטען? סמארטפון של סמסונג/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בין היתר, הרשימה כוללת את ה-Galaxy A13 וה-Galaxy A23 שנחשפו השבוע. כמו כן, גם ה-Galaxy M23 וה-Galaxy M33 שצפויים להגיע בקרוב לחנויות ועדיין לא הוכרזו באופן רשמי, יגיעו ללא מטען ואוזניות.

בסמסונג לא אישרו זאת באופן רשמי, אך עם זאת סביר כי מדובר במהלך שייצא לפועל בסופו של דבר. כך לדוגמה, גם אפל הפסיקה לספק מטען באריזה של דגמים ישנים יותר, בהם אייפון 11, ונראה כי הלקוחות פשוט מבינים שלצד הסמארטפון הם לא יקבלו מטען.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully