וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אילון מאסק עוזב את טוויטר?

עודכן לאחרונה: 7.3.2022 / 20:02

ציוץ מוזר של מנכ"ל ומייסד טסלה על אפשרות של פרידה כלשהי עורר גל השערות ברשת החברתית. האם זו עוד מתיחה?

אילון מאסק. GettyImages
אילון מאסק. עוזב את טוויטר?/GettyImages

הבוקר לפי שעון ישראל צייץ הממציא ואיל הטכנולוגיה אילון מאסק ציוץ מוזר: "אתם השלום החביב עלי, והפרידה הקשה ביותר". הציטוט אגב, לא מקרי - זהו ציטוט של הסופרת האירית ססיליה אהרן.

הציוץ העלה גל השערות לגבי משמעותו - מהערות שמאסק מתנהג כמו נער/ה שבורי לב באינסטגרם (מאסק נפרד לאחרונה מבת זוגתו האחרונה בשרשרת, הזמרת גריימס) ועד השערות יותר רציניות שעלו למשל אצלנו במערכת: האם אילון מאסק עוזב את טוויטר, מוכר את מטבעות הקריפטו שלו או עוזב את ניהול אחת החברות המצליחות שלו (SpaceX וטסלה).

הבעיה שאצל מאסק כמו אצל מאסק - אי אפשר לדעת. מצד אחד, הציוצים שלו כבר סיבכו אותו בעבר (תיכף נרחיב) וייתכן שהוא באמת סוגר את החשבון ומפסיק לצייץ או באותה הצלחה עוזב למאדים, ומצד שני - מאסק ידוע בתעלולי הרשת שלו ובציוצים אניגמטיים במכוון. נצטרך לראות.

נזכיר לרקע שהציוצים שלו כבר סיבכו אותו בעבר, בין השאר עם נציבות ניירות ערך האמריקאית בשל ציוצים המצהירים על כוונות להפוך את טסלה לחברה פרטית על ידי קניית מניותיה הנסחרות, מבלי הודעה קודמת לבורסה. מאסק הגיע לפשרה עם ה-SEC, ובנקודה מסויימת גם עלתה דרישה מצדם שציוציו יהיו מפוקחים בידי עורך דין (דרישה שלפי הנציבות מאסק לא קיים).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

לפני הציוץ האניגמטי, צייץ מאסק סדרה של ציוצים בעניין השבת הכורים הגרעיניים לייצור חשמל באירופה לפעילות בטענה שזו אנרגיה טובה יותר לסביבה. עוד הבטיח מאסק להוכיח את בטיחות הכורים בכך שיאכל בעצמו מזון שגודל באזורים הללו בשידור חי. מאסק אגב כבר עשה זאת - אחרי האסון בפויקושימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully