וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תצפו באירוע ההכרזה של אפל הערב

עודכן לאחרונה: 8.3.2022 / 13:12

הפתעות בדרך? ענקית הטכנולוגיה תחשוף שורה של מוצרים חדשים במסגרת האירוע הראשון שלה לשנת 2022. רוצים לצפות בשידור חי? כך תוכלו לעשות את זה

שידור חי:

אחרי חודשים של שמועות הערב זה יקרה: באירוע ללא קהל, ברוח התקופה, תכריז אפל בשעה 20:00 (שעון ישראל) על שורה של מוצרים חדשים, ובראשם הדור השלישי של האייפון SE, הסמארטפון המוזל שלה. האירוע ישודר בשידור חי באתר הרשמי, וניתן יהיה לצפות בו גם דרך ערוץ היוטיוב של החברה, ובאפליקציית Apple TV במכשירי אפל.

עדכונים בשידור חי גם בעמוד האינסטגרם - הצטרפו

מה צפוי?

כאמור, על פי השמועות, אפל צפויה להכריז על הדור השלישי של האייפון SE - הדגם המוזל של סמארטפון הדגל שלה. ככל הנראה, המכשיר ישמור על העיצוב הקיים שזהה מבחינה חיצונית לאייפון 8, עם מסך 4.7 אינץ' וכפתור בית עם חיישן Touch ID. בנוסף, הוא ישלב את השבב A15 ויתמוך ברשת הדור החמישי (5G).

לצד זה, אפל כנראה תכריז גם על אייפד אייר חדש - שישמור על עיצוב זהה לדור הנוכחי. אז מה החידושים? על פי הערכות, הטאבלט יזכה לשדרוג במעבד ויתמוך ב-5G. בנוסף, החברה צפויה לשדרג את מצלמת ה-FaceTime שתתמוך ב-Center Stage, פיצ'ר ששומר על האובייקט במרכז גם בזמן תזוזה.

כמו כן, אנחנו צפויים גם לקבל שבב חדש בסדרת ה-M. הדיווחים מדברים על דגם Mac Mini חדש שיגיע עם שבב M1 Pro או M1 Max, או אפילו דגם Macbook Pro בגודל 13 אינץ' שיגיע עם שבב M2 - ממשיך דרכו של מעבד ה-M1 שזכה לביקורות מצוינות. בינתיים, לאכזבת המעריצים, נראה שאפל לא תחשוף את הדור השני של האיירפודס פרו.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully