וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אייפון חדש: אפל הכריזה על מוצרים חדשים

עודכן לאחרונה: 9.3.2022 / 13:17

אייפון מוזל, אייפד ושבב חדש: ענקית הטכנולוגיה קיימה הערב את אירוע ההכרזה הראשון שלה ל-2022 - וחשפה פיתוחים ומוצרים חדשים. הנה כל הפרטים

אייפון SE 2022. צילום מסך,
אייפון SE דור שלישי/צילום מסך

אחרי חודשים של שמועות זה קרה: באירוע ללא קהל, ברוח התקופה, אפל הכריזה הערב (שלישי) על שורה של מוצרים חדשים, ובראשם הדור השלישי של האייפון SE, הסמארטפון המוזל שלה. האירוע הערב מגיע כחצי שנה לאחר ההכרזה על סדרת האייפון 13.

אייפון SE

כצפוי, אפל חשפה את הדור השלישי של האייפון SE, המכשיר המוזל שלה. המחיר ההתחלתי: 429 דולר - 30 דולר יותר מהדור הקודם, אייפון SE 2020. האייפון החדש נותר בעיצוב הזהה לאייפון 8 ומגיע עם מסך בגודל 4.7 אינץ', כפתור בית עם חיישן טביעות אצבע (Touch ID), לצד שבב A15 Bionic בדומה לאייפון 13 ותמיכה ב-5G.

כמו כן, לדברי אפל האייפון SE כולל מערך צילום חדש לגמרי של 12 מגה-פיקסל המופעל על ידי השבב החדש, עם מפתח צמצם f/1.8, כולל smart HDR4 - תכונה המשפרת תמונות דיוקן עם התאמה טובה יותר של צבעים ניגודיות ורעש על האובייקט לעומת הרקע.

סיכום של האירוע ההכרזה - עכשיו גם בעמוד האינסטגרם

אייפון SE עם מעבד A15. צילום מסך,
שבב A15 Bionic - בדומה לאייפון 13/צילום מסך

"אייפון SE היה בחירה פופולרית להפליא בקרב המשתמשים הקיימים שלנו ועבור לקוחות אייפון חדשים, הודות לעיצוב האייקוני, הביצועים יוצאי הדופן והמחיר הנגיש שלו. השנה בנינו את האייפון SE החזק והעמיד ביותר עד כה, עם חיי סוללה טובים יותר הודות ל-A15 Bionic, אותו שבב כמו מערך האייפון 13 שלנו שפותח גם את תכונות המצלמה המתקדמות כמו Smart HDR 4, Photographic Styles ו-Deep Fusion, "אמרה קייאן דראנס, סגנית נשיא לשיווק מוצרי אייפון בעולם.

"האייפון SE נותן למשתמשים הורדות והעלאות מהירות יותר, הזרמת וידאו באיכות גבוהה יותר, אינטראקטיביות בזמן אמת באפליקציות ועוד הרבה יותר. אספקת הדור האחרון של טכנולוגיה וביצועים במחיר הזה היא משהו שרק אפל יכולה לעשות", הוסיפה דראנס.

צבע חדש

לצד דגם האייפון SE החדש, אפל חשפה גם שדרוג קל לסדרת הדגל שלה - והכריזה על השקה של דגמי האייפון 13 והאייפון 13 פרו בגימור בצבע ירוק. המכשירים יהיו זמינים לרכישה החל מיום שישי הקרוב, כאשר ההשקה צפויה להתרחש ב-18 במרץ.

אייפון 13 ואייפון 13 פרו בצבע ירוק. צילום מסך,
בצבע ירוק חדש. אייפון 13 ואייפון 13 פרו/צילום מסך

גרסה עדכנית לאייפד אייר

אחרי כשנתיים, החברה חשפה הערב דגם חדש של האייפד אייר עם שבב M1 מתוצרתה, שנותר בעיצוב זהה עם מסך Liquid Retina בגודל 10.9 אינץ', צבעים חדשים ותמיכה בעט ה-Apple Pencil.

גם הפעם חיישן ה-Touch ID מובנה בכפתור העליון, ומספק את אותה קלות שימוש. לדברי ענקית הטכנולוגיה, יציאת ה-USB-C מהירה כעת עד פי 2 מהדור הקודם, עם העברות נתונים של עד 10Gbps, כך שייבוא ​​תמונות וסרטונים גדולים נעשים בדרך מהירה יותר. כמו כן, אפשר למצוא תמיכה ברשת הדור החמישי (5G).

"בין אם זה סטודנט הרושם הערות מפורטות, יוצר תוכן שעובד על הפרויקט האחרון שלו, או גיימר שמשחק בכותרים עתירי גרפיקה, המשתמשים אוהבים את האייפד אייר בגלל הביצועים המדהימים והרבגוניות שלו בעיצוב נייד כזה", אמר גרג ג'וסוויאק, סגן נשיא בכיר בחטיבת השיווק של אפל. "עם שבב M1 פורץ הדרך, מצלמה קדמית Ultra Wide עם Center Stage ו-5G מהיר במיוחד, האייפד אייר עכשיו חזק יותר, בעל יכולת ופשוט מהנה מתמיד".

האייפד אייר יהיה זמין לרכישה החל מה-18 במרץ במחיר של החל מ-599 דולר.

אייפד אייר 2022. צילום מסך,
אייפד אייר 2022/צילום מסך

שבב חדש, מחשב חדש

כשנה וחצי אחרי שנטשה את אינטל והכריזה על המעבד הראשון שלה - M1, אפל חשפה את השבב המתקדם ביותר שלה :M1 Ultra, שתוכנן על ידי צוות הסיליקון של אפל, שכולל גם מהנדסים ממרכז ה-R&D של החברה בישראל. למעשה, מדובר בארכיטקטורה שיצרה אפל בשם UltraFusion המאפשרת חיבור שני מעבדים באמצעות מחבר ייעודי שיצרו בין שבב ה-M1 Max.

עד כמה המעבד החדש מתקדם? באפל מתגאים כי הוא מגיע עם 114 מיליארד טרנזיסטורים - המספר הגבוה ביותר בתעשיית השבבים. "המעבד החדש יזעזע את תעשיית המחשבים האישיים", אמר ג'וני סרוג'י, סגן נשיא אפל והישראלי הבכיר בתעשיית ההיי-טק העולמית. "מדובר בשבב החזק ובעל היכולות המתקדמות ביותר בעולם המחשוב האישי".

שבב M1 Ultra. צילום מסך,
שבב M1 Ultra/צילום מסך

בינתיים, המעבד החדש צפוי להגיע לדגם חדש שהוכרז הערב - Mac Studio, גרסה מתקדמת יותר של דגם ה-Mac Mini, ומיועד למשתמשים שצריכים להוציא יותר מהמחשב הביתי במארז קומפקטי. המחשב החדש מגיע גם עם מעבד בגרסה צנועה יותר הכוללת את שבב ה-M1 MAX.

"Mac Studio פותח עידן חדש עבור שולחן העבודה עם ביצועים מדהימים המופעלים על ידי M1 Max ו-M1 Ultra, מערך קישוריות ועיצוב קומפקטי שמכניס את כל מה שהמשתמשים צריכים בהישג יד", אמר גרג ג'וסוויאק, סגן נשיא בכיר בחטיבת השיווק של אפל.

מחירים

דגם Mac Studio עם שבב M1 MAX - החל מ-1,999 דולר
דגם Mac Studio עם שבב M1 Ultra - החל מ-3,999 דולר

מחשב Mac Studio. צילום מסך,
מחשב Mac Studio, לצד המסך Mac Studio Display/צילום מסך

בנוסף, אפל חשפה גם מסך חדש בגודל 27 אינץ' - Mac Studio Display, הכולל תצוגה ברזולוציה של 5K עם ציפוי אנטי-רפלקטיבי. כמו כן, המסך כולל שבב A13 Bionic, מצלמת Ultra Wide של 12 מגה-פיקסל עם טכנולוגיית Center Stage לשמירה על האובייקט במרכז במהלך שיחות וידאו.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully