וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפתוח את נעילת האייפון עם מסכה: עדכון iOS 15.4 יושק בשבוע הבא

עודכן לאחרונה: 9.3.2022 / 10:04

אימוג'י חדשים, פיצ'ר סליקת אשראי ופתיחה של האייפון בעזרת העיניים: אפל תשחרר בשבוע הבא באופן רשמי עדכון גרסה עמוס בחידושים מעניינים. הנה מה שכדאי שתדעו

אייפון 13. AP
בקרוב באייפון שלכם/AP

אפל אישרה במסגרת אירוע ההכרזה אמש (שלישי) כי תשיק את עדכון iOS 15.4 בשבוע הבא, שיהפוך את החיים של משתמשי אייפון לפשוטים יותר: הגרסה החדשה תאפשר לכם לפתוח את נעילת המכשיר באמצעות זיהוי פנים (Face ID) - גם אם אתם עוטים מסכה, וללא צורך באפל ווטש.

על פי צילום מסך שפורסם לפני כחודש באתר MacRumors, בהגדרת זיהוי הפנים נכתב כי "התכונה יודעת לזהות תווים יחודיים שסביב העין". עם זאת, באפל מדגישים כי מדובר באמצעי אבטחה פחות מדויק וכי האופציה הטובה ביותר היא נעילה של המכשיר ללא מסכה.

חנות אפל. AP
תוכלו לפתוח את נעילת האייפון עם מסכה/AP

חידושים נוספים

חידוש מסקרן נוסף שיגיע עם לאייפון הוא Tap To Pay - פיצ'ר שהופך את האייפון למסוף תשלום. כך בעצם בעלי עסקים יוכלו לקבל תשלום מלקוחות באמצעות הצמדה של כרטיס אשראי, סמארטפון או שעון חכם לגב האייפון, וללא צורך בהתקנה של חומרה נוספת בחנות.

בנוסף, iOS 15.4 מביא איתו עדכון בטיחות חדש לתגיות המעקב של אפל, AirTags, שמנוצלות לרעה במקרים רבים - ולמעקב אחר אנשים ללא ידיעתם. העדכון כולל הודעה המזהירה את המשתמש מפני שימוש בתגית במטרה לעקוב אחר מיקומו ללא הסכמתו.

תכונות בולטות אחרות שיגיעו בגרסה החדשת כוללות קול חמישי בשפה האנגלית עבור הסייעת הווירטואלית סירי (Siri), שאפל אישרה שיהיה שייך לקהילת הלהט"ב, וגם עוד 36 אימוג'י חדשים - בהם פנים נמסות, פרצוף מפוחד עם עין מציצה, מגלשה, גלגל וקן של ציפור (הרשימה המלאה כאן).

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully