וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך אפל הרוויחה על חשבוננו כ-6.5 מיליארד דולר

עודכן לאחרונה: 14.3.2022 / 9:43

המהלך המפתיע עליו הודיעה החברה בשנה שעברה מסייע לה לחסוך לא מעט כסף - על חשבון הצרכנים. וזו הסיבה שהיא חוסכת 35 דולר בכל אייפון שהיא מוכרת כיום

אייפון. GettyImages
אייפון/GettyImages

למען הסביבה? אפל דווקא הצליחה לחסוך על חשבונכם: כבר בחודש יוני 2020 החלו השמועות לצוף ועל פיהן סדרת האייפון 12 תגיע ללא מטען ואוזניות בקופסה. ארבעה חודשים קדימה - הדיווחים התבררו כנכונים ואפל הודיעה כי המכשירים החדשים יגיעו בקופסאות קטנות יותר ללא אוזניות ומטען.

כזכור, אפל מאוד רוצה שנאמין שהסיבה לכך נמצאת במחויבת לשמירה על הסביבה, ולא כי זה מוריד את עלות הייצור של המכשירים, ובאירוע ההכרזה הסבירו כי המהלך "שווה ערך להורדה של כ-450 אלף מכוניות מהכביש", בין היתר בזכות העובדה שהיא יכולה עתה לשלוח יותר אייפונים בכל משלוח.

מטען אייפון. ShutterStock
למען הסביבה? לא בטוח/ShutterStock

אלא שלא כולם מאמינים לענקית הטכנולוגיה וטוענים שהסיבה העיקרית היא דווקא רצון למקסם רווחים. על פי פרסום ב-Daily Mail, אפל חסכה עד כה כ-5 מיליארד פאונד (כ-6.5 מיליארד דולר) בזכות ההסרה של המטען והאוזניות מהאריזה. עם זאת, כידוע, המחירים של האייפונים נותרו זהים - בזמן שהמטענים נמכרים בנפרד בעלות של 19 דולר.

כמו כן, אם לקוח זקוק גם לאוזניות חוטיות (EarPods), הוא נדרש לשלם 19 דולר נוספים, בעוד שסביר שחלק לא קטן מהצרכנים כבר העדיפו לשדרג לאוזניות האלחוטיות של החברה, איירפודס, שנמכרות ב-129 דולר. כשחושבים על מיליוני יחידות האייפון שאפל מוכרת מדי שנה, זה בהחלט מסתכם בהרבה כסף שזורם לקופה של החברה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

למעשה, לדברי אנליסטים אפל חוסכת כ-35 דולר בכל אייפון שהיא מוכרת כיום, זאת בזמן שהעובדה שהיא יכולה עתה לשלוח יותר אייפונים בכל משלוח עוזרת לה להפחית את עלויות המשלוח ב-40 אחוזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully