וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחכים לאייפון 14? זה השינוי המשמעותי שאפל מתכננת

עודכן לאחרונה: 14.3.2022 / 11:37

האנליסט הבכיר מינג-צ'י קואו, שנחשב אמין במיוחד בכל הקשור למוצרי אפל, פרסם תחזית על הסמארטפונים הבאים של ענקית הטכנולוגיה וחשף מהלך מאוד מפתיע שיגיע בסדרת הדגל. כל הפרטים

אייפון 13 ואייפון 13 פרו בצבע ירוק. צילום מסך,
אייפון 13 ואייפון 13 פרו בצבע ירוק/צילום מסך

סדרת האייפון 13 הוכרזה באופן רשמי לפני כ-5 חודשים בלבד, אך אין זה מונע מן השמועות אודות דור ההמשך - האייפון 14 - להמשיך לדלוף: על פי דו"ח של האנליסט מינג-צ'י קואו שידוע בתחזיותיו המדויקות לגבי אפל, החברה צפויה ליצור הפרדה מסוימת בתוך הסדרה, אך עם זאת עושה גם סדר.

על פי הדיווח, סדרת הפרו תמשיך כרגיל עם שני הדגמים המוכרים, אך בצד בדגמי הכניסה, אפל תשנה את שמו של דגם האייפון 14 לאייפון 14 מקס, ותחסל באופן סופי את דגם המיני - שייקרא פשוט אייפון 14. מנגד, האנליסט מפרסם כי רק דגמי הפרו יקבלו עדכון לשבב ה-A16 לצד זיכרון עבודה (RAM) בנפח 6 גיגה-בייט.

דגמי הבסיס, אייפון 14 ואייפון 14 מקס, ימשיכו לרוץ על שבב ה-A15 Bionic שקיים בסדרת האייפון 13, אך זיכרון העבודה שלהם יעודכן ל-6 גיגה-בייט - במקום 4 גיגה-בייט. כמו כן, לפי התחזית של מינג-צ'י קואו לדגם האייפון 14 מקס צפוי להיות מסך בגודל 6.7 אינץ', מה שמסמן כי לראשונה אפל תשלב תצוגה גדולה במכשיר זול יותר, שאינו פרו.

מינג-צ'י קואו לא הזכיר את שמו של דגם האייפון 14 מיני, והסיבה נמצאת בכך שהמכשירים האחרים בסדרה לא רק שעולים במכירות על דגם מיני, אלא שמציגים תופעה חדשה: מכירות דגם האייפון 13 מיני הגיעו ל-5 אחוזים בלבד מכלל מכירות אייפון נכון לינואר 2022.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully